Verder vind ik wel knap gedaan. We doden toch niet onze ouders, kind of zus/broer, omdat ie een been kwijt is of verlamd is of verstandelijk gehandicapt is.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Goldenflower schreef:Ik ben wel benieuwd naar het filmpje.
Verder vind ik wel knap gedaan. We doden toch niet onze ouders, kind of zus/broer, omdat ie een been kwijt is of verlamd is of verstandelijk gehandicapt is.Dan zeggen we toch niet, nee dat is geen menswaardig leven of het gaat teveel geld kosten en hoop gedoe met zorg. Zo zitten we niet in elkaar, we houden ze juist in leven!
Anne_GTI schreef:Ik vind het een paard onwaardig bestaan. Eigenlijk vind ik het zelfs dierenmishandeling.
Pipo schreef:Ik begrijp dat enkele discussiegenoten inmiddels hebben afgehaakt?
Goldenflower schreef:Ik ben wel benieuwd naar het filmpje.
Verder vind ik wel knap gedaan. We doden toch niet onze ouders, kind of zus/broer, omdat ie een been kwijt is of verlamd is of verstandelijk gehandicapt is.Dan zeggen we toch niet, nee dat is geen menswaardig leven of het gaat teveel geld kosten en hoop gedoe met zorg. Zo zitten we niet in elkaar, we houden ze juist in leven!
Kel2004 schreef:Goldenflower schreef:Ik ben wel benieuwd naar het filmpje.
Sorry hoor, maar ik vind dit een beetje een peppie en kokkie vergelijking.. Mede ook omdat je zelfs niet eens iemand kan laten 'afmaken' ivm onze euthanasiewet...
Ik vind het geen paardwaardig bestaan, sorry, maar hoe in godsnaam is dit paard gebaat? Dat hij toch nog kan grazen?
Een paard is juist paard (en laten we niet vergeten, ons vervoersmiddel) vanwege zijn bewegingsgestel... Dat heeft dit paard niet meer...
Citaat:Maar hierdoor heeft het paard daarna nog wel een fijn bestaan
Lalidan schreef:Tsja, ik vrees dat we lang kunnen wachten op de antwoorden.... het is namelijk al een héle tijd terug dat de TS hierop gereageerd heeft, want deze vragen zijn vanaf het begin af aan gesteld..... Beetje jammer, als je zoiets plaatst, zorg dan dat je ook antwoord kan geven, maar dat is mijn mening.
WinBinChes schreef:Je kan ook pb sturen, er zijn mensen die ook een leven naast bokt hebben...