Lalidan schreef:Tsja, ik vrees dat we lang kunnen wachten op de antwoorden.... het is namelijk al een héle tijd terug dat de TS hierop gereageerd heeft, want deze vragen zijn vanaf het begin af aan gesteld..... Beetje jammer, als je zoiets plaatst, zorg dan dat je ook antwoord kan geven, maar dat is mijn mening.
Hier dan eindelijk weer eens een reactie van TS............ Misschien eerst eens afvragen of er wat zou zijn met TS voor je gaat roepen dat "het zo jammer is" dat iemand niet reageerd, zorgen dat je antwoord kan geven klinkt heel makkelijk maar dan moet je wel de mogelijkheden hebben!
WinBinChes schreef:Je kan ook pb sturen, er zijn mensen die ook een leven naast bokt hebben...
Idd ik heb een leven naast bokt........ wat niet zo soepeltjes verloopt op dit moment helaas.......
Afijn, vriendlief heeft nog steeds geen film van zijn intranet kunnen halen. Heel spijtig want ik zou jullie graag de film willen laten zien (mag helaas geen link zetten naar zijn intranet
) Ik zelf was ook verschrikkelijk nieuwschierig en begrijp dat jullie dat al helemaal zijn!
De foto's zijn aboluut niet nep! Laat ik dat wel even melden! Het gaat hier om een beursgenoteerd bedrijf wat verschrikkelijk veel onderzoek heeft gedaan naar deze protheses. Deze protheses zijn ook niet voor de reguliere markt, er is nog te weinig vraag naar en daardoor erg kostbaar om deze protheses te gaan produceren.
Ik kan jullie wel verwijzen naar de website van het bedrijf wat dit heeft ontwikkeld: www.ossur.com of http://www.ossur.com/?PageID=631&NewsID=1013 dit is de directe link naar het artikel uit 2002. Uit navraag blijkt dat Barnaby nog steeds in leven is. Het andere paard waarbij deze prothese is aangelegd leeft helaas niet meer, weet alleen geen verdere details dus vragen daarnaar heeft niet veel nut omdat ik die niet kan beantwoorden.
Ik blijf proberen hier uiteindelijk de link van het filmpje neer te zetten.