Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ireentjuh schreef:Zo, dat is nogal een verschil!
Hoeveel zit er in zo'n doosje?
Is jouw veearts in wassenaar van de Raaphorst, Rumay? Ik kom daar ook met Evita voor haar been. Voor de "gewone" dingen heb ik een andere veearts. Misschien best handig inderdaad, om te kijken of er een prijsverschil in zit voor we aan de pergolide gaan beginnen
rumay schreef:Heb net de factuur betaald zal maandag eens bellen en vragen.![]()
Het doosje wat ik nu heb ziet er anders uit is ander merk zal eens kijken of de werkzame stoffen gelijk zijn weet niet of daar ook nog verschil in kan zitten?
En anders rij ik wel 1x per maand naar Wassenaar zo ver is dat niet voor mij.
Ireen_ schreef:Vervelend, dat het nu definitief is.. maar waarschijnlijk ook wel fijn dat je nu weet wat er aan de hand is met haar. Heb je haar uiteindelijk laten testen en dmv welke test?
Ireen_ schreef:Ik hoop voor je dat de medicijnen haar gaan helpen!
Evita heeft overigens precies zulke bulten boven haar ogen.. Maar bij haar hebben de 2 veeartsen die haar bekeken hebben toch een beetje slag om de arm gehouden, ze willen haar eigenlijk eerst testen om een zekere diagnose te kunnen stellen, maar ik moest wel sterkt rekening houden met cushing.. Ik ben eigenlijk wel aan een beetje zekerheid toe, ook al zou ik nu misschien niet direct met medicatie beginnen. Maar de dexa test durf ik gewoon niet te laten doen.
Ik zal zo eens wat foto's plaatsen van Evita haar ogen en vacht.
Mexxuna schreef:Ireen_ schreef:Vervelend, dat het nu definitief is.. maar waarschijnlijk ook wel fijn dat je nu weet wat er aan de hand is met haar. Heb je haar uiteindelijk laten testen en dmv welke test?
Nee de dexametason test wilden ze zoiezo niet doen ivm bevangenheid van luna.
En de andere test vond hij niet zo'n goed idee, omdat als hij negatief zou zijn, zou luna het wél kunnen hebben.
Hij vond de verschijnselen goed genoeg (vooral die dikke ogen..) om haar te behandelen.