Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Djesseka schreef:Ze probeerde steeds op te staan en klapte net zo hard weer neer, ik hoorde van alles kraken en zag haar bewegingen maken die een een paard niet hoort te maken met de achterhand.
Citaat:Ze ging meteen staan, maar haar linkerachterbeen hing er vreselijk raar bij.
Citaat:Helemaal open en dik en heel warm en ze heeft aan de ene kant een hele dikke buik, omdat ze zo lang ongelukkig heeft gelegen.
avanti4ever schreef:ik hoop dat s nog even verteld of er een dokter is geweest en hoe t nu gaat....
odetteke schreef:Nogmaals: Als je alleen maar post om commentaar te leveren op het feit dat ze geen dierenarts heeft gebeld... post dan niet! Er zijn nu al minstens 100 reacties daarop geweest, en reactie nummer 101 zal echt niet het verschil maken.Geef liever nuttig commentaar waar de TS (in de toekomst) wat mee kan, want hier heeft niemand iets aan.
Djesseka schreef:Mijn instructrice is vier keer geweest vannacht en smste mij steeds hoe het ging. Op een gegeven moment kreeg ik een bericht dat ze dacht dat Um van binnen doodbloedde, zo erg lag ze te kreunen en te draaien. Toen ze opstond ging het beter.
avanti4ever schreef:maar ik denk dat ´t voor ts ook wel een beetje een gevoelskwestie is dat ze veel van die paarden houdt al laat ze dat niet blijken want ze heeft niet gebeld maar das misschien uit angst voor die mensen
meisjes van 17 kunnen vrij onzeker zijn en bang zijn voor ruzie of weg gestuurd te worden
lindsey schreef:Ik gok maar zo dat als blijkt dat het paard er iets aan over houd dat te voorkomen was geweest als er een dierenarts was ingeschakeld, wij dat niet te horen zullen krijgen.
Dat durft TS vast niet meer na alle kritiek die ze al heeft gekregen.
Alleen als het goed gaat met het paard zullen we dat te horen krijgen. Want dan zijn we met zijn allen overdreven zeurders en had TS gelijk dat ze niets heeft gedaan.
avanti4ever schreef:ik ben ellen ben het met je eens maar ik denk dat tvoor ts ook wel n beetje een gevoelskwestie is dat ze veel van die paarden houdt al laat ze dat niet blijken want ze heft niet gebeld maar das misschien uit angst voor die mensen
meisjes van 17 kunnen vrij onzeker zijn en bang zijn voor ruzie ofweggestuurd te worden
Citaat:quote="lindsey"]Makkelijk he om te zeggen dat lezen moeilijk is als je het met iemands reactie niet eens bent.
Ik heb je eerste berichtje heel goed begrepen. Uit jouw eerste bericht blijkt dat je voor je eigen paard wel belt.