Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Welke mineralen zitten in zee-algen?
Natrium/kalium zijn nodig voor een goede waterhuishouding en zorgen samen met Magnesium voor een goed gehydrateerde huid.
Calcium heb je nodig voor sterke botten.
Magnesium is belangrijk voor sterke spieren en een goed werkend zenuwstelsel.
Fosfor is een bestanddeel van het zenuwstelsel en is ook nodig voor sterke botten.
Zwavel heb je nodig voor de opbouw van nagels en je haar.
Mangaan bestrijdt vrije radicalen die een rol spelen bij de veroudering. Koper/zink houden de huid soepel en je haar gezond.
Jodium activeert de stofwisseling.
IJzer is nodig voor de zuurstofopname in het bloed.
Silicium houdt weefsels elastisch en zorgt voor sterke nagels en haar..
ellepel schreef:iemand dit al gezien?
http://www.chevalentier.nl/insideout.htm
en deze zomer gaat de mijne gewoon savonds op stal denk ik, vorig jaar veel te veel geschuurd toen stond hij altijd buiten, dus denk nu maar naar binnen toe om een uur of 5( vind ie gelukkig helemaal niet erg!)
atreyuevita schreef:Heb Evita's staart van het weekend gewassen met anti jeuk shampoo voor honden en een of ander spulletje met een nummer erop gesmeert... zat iets van pretroleum in ofzo (?) zal de naam eens goed opschrijven maar het werd me aangeraden.. ach ja.. we zullen zien of het helpt!
Josefien schreef:TKC97 is dat en daar moet je erg mee oppassen want mijn paard is er hevig door verbrand (de vellen hingen er bij en als je er naar wees kromp hij al in elkaar) omdat je je paard er ABSOLUUT niet mee in de zon mag zetten...
atreyuevita schreef:Josefien schreef:TKC97 is dat en daar moet je erg mee oppassen want mijn paard is er hevig door verbrand (de vellen hingen er bij en als je er naar wees kromp hij al in elkaar) omdat je je paard er ABSOLUUT niet mee in de zon mag zetten...
Echt waar???? Ohhh wat erg!!! Sjit... en het spul is nog duur ook.....
In de prullebak dan maar...![]()
DANK JE WEL VOOR DE WAARSCHUWING!
het staat niet op de flesstomme fabrikant!
_Marjolein_ schreef:Ik heb een halsdeken gekocht. Wie heeft hier ervaring mee?
Bettine schreef:Even een vraag, wanneer beginnen jullie met eczeemdekens opdoen?
Als de eerste tekenen zich alweer voordoen is het te laat lijkt me?
En zou mijn 2jarige dag en nacht naar buiten kunnen met zo'n deken?