maar gelukkig werkt dat niet zo in paardenland maar het is peperduur! Wordt het niet gedekt door je verzekering of is ze niet verzekerd?Wat ik van bach en aroma heb begrepen is dat het de balans in het paard, lichamelijk en mentaal, terug brengt / probeert te brengen. Misschien heeft ze die lichamelijke klachten wel door iets in haar koppie waardoor ze zich niet lekker voelt en het zich uit in de vorm van blessures. Mok kan daar ook een uiting van zijn en zeker omdat het bij haar zo chronisch is...
Ik hoop dat Arabel opknapt en weer lekker zichzelf kan zijn en zich goed voelt. Dat verdient ieder paard en zij heeft al zoveel onder de leden gehad zo te lezen... Hou me op de hoogte!
PS: ik denk er ook aan op Terence van bokt (van die site) uit te nodigen bij Lio. Maar dan meer uit mijn nieuwsgierigheid dan omdat Lio het nodig heeft. Een extra dosis weerstand kan bij Lio ook geen kwaad denk ik...
Even over Arabel en haar emotionele (dis)balans..ik kan ook testen op een plukje haar welke bachblooesemremedies (en andere die ik heb) er uit komen, die ze dus zelf aangeeft..Ik heb het zelf al weer gemerkt: mijn paard was zichzelf niet meer sinds we onze pony hebben moeten laten inslapen, hij krijgt bloesemremedies en is helemaal bij aan het trekken! Overigens werk ik dus ook met aromatherapie voor paarden. 
) Maar die plekjes zijn nog niet weg...dus had hij een dieper afkrabsel genomen.... Hij moest helemaal een praam op zijn lip
....