Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
IwanLuver schreef:Wat voor een zalf is dat Nieke??? Misschien is dat ook wel in Nederland te koop.
ellepel schreef:ik bedenk me ineens dat die louis wel gezegd heeft dat er paarden zijn waarvan de lever niet goed werkt en dat ze daardoor meer last hebben van de zomereczeem...
zou dat bij jouw paard ook het geval zijn?
IwanLuver schreef:Wat voor een zalf is dat Nieke??? Misschien is dat ook wel in Nederland te koop.
ellepel schreef:ik bedenk me ineens dat die louis wel gezegd heeft dat er paarden zijn waarvan de lever niet goed werkt en dat ze daardoor meer last hebben van de zomereczeem...
zou dat bij jouw paard ook het geval zijn?
en weet je ook waardoor de lever niet goed functioneerd?
, maar dat deed die niet of niet genoeg. Dus alles zal inderdaad wat samenhangen, als de lever niet goed werkt en de afvalstoffen dus niet goed wegraken, is de kans op zomereczeem verhoogd. Ze heeft me wel verteld dat de kans heel groot is dat ze alles goed krijgt... 
Het gaat (voorlopig?) zo goed met haar dat ik haar nu 24 uur per dag buiten kan laten, met deken uiteraard.