griebels schreef:nadcha schreef:Hoi hoi allen,
Sommige vroegen nieuws betreffende de vooruitgang...
Ik ben de Posts blijven lezen over onderwerp dat ik enkele weken geleden lanceerde .
Zo waren sommige voorstander van de lécher antenne methode van bij Den Hoek.
Andere bestempelden het als kwakzalverij.
Nou, via Bokt ben ik in contact gekomen met mensen waarvan hun paardje positief testen op lympe. Ik kreeg twee contacten door. Eén van reguliere interniste arts (bloedafname)en een holistische therapeute die met de MetaVital werkt (Biotresonantie meeting machine ).
Met de nieuwe reguliere deden opnieuw bloedafname voor borrellia maar deze maal de 3 testen (Elisa, Western Blot en pcr) naar een labo in Duitsland.
Hij is effectief positief getest op borrellia!!
De MetaVital teste hem ook positief , en gaf exact waar . De lympe zou in zijn occiput vastzitten (wat hem hoofdpijn en mind frog bezorgd) als ook vast in lever en nieren .
Dz bovenstaande vaststelling werden reeds VOORHEEN op basis van 1 mestbal, op afstand, reeds gemeten door Eric!
Ik heb hierover niets aan toe te voegen dat in ons geval de Lécher Antenne meer dan werkt.
Hij heeft terug opkomende zweren en beschadigde dunne darm wand. Dus antibiotica op dit moment zou killing zijn voor hem. We gaan eerst Eric zijn methode gebruiken. Binnen 6 weken nemen we terug bloed af.
Ik weet nog steeds niet of blij moet zijn of niet.
Ik vind ongelofelijk onvoorstelbaar dat na 5 maand klinisch onderzoek niemand dit ooit heeft kunnen vinden. En in Den Hoek door middel van 1 mestbal wel ..
Wat fijn dat je nu in elk geval weet wat er mankeert.
Ik heb ervaringen met zowel Erik zelf, reguliere DA/kliniek en een andere holistische DA, die ik persoonlijk beter vind dan Erik. Wat overigens niet negatief naar Erik is bedoeld maar Annemarie zat gewoon altijd goed.
Ik heb ruim een jaar allerlei onderzoeken en dingen geprobeerd om te achterhalen wat mijn paard nou eigenlijk had. Bepaalde Symptomen konden de reguliere DA wel behandelen maar de oorzaak kon niet gevonden worden.
Uiteindelijk was zijn bloed zo slecht dat hij aan een infuus heeft gehangen. Lyme test was negatief. Bij Erik was Lyme positief. Dus weer op Lyme laten testen in Duitsland en dan de meest uitgebreide test. En Ja hoor, positief. Lyme kan aanwezig zijn in het lichaam maar niet actief zijn en dan wordt de uitslag vals negatief. Bij leverbot is de levenscyclus van de worm niet altijd zichtbaar in de mest dus ook daar kun je een vals negatief uitslag krijgen.
Lyme met klachten behandeld. Sommige klachten bleven en daar konden zowel Erik als reguliere DA niets vinden. Ik zat met mijn handen in het haar.
Annemarie kon nog wel wat dingen vinden maar geen oorzaak of precieze reden. Een ding wat dus wel héél belangrijk was, is dat Annemarie steeds terugkwam op de lever en maag. Maar niet kon aanduiden wat precies. Bloed en mest was goed, geen afwijkingen.
Tot Lenneke en ik in gesprek raakten. Haar paard had ongeveer dezelfde symptomen gehad en was behandeld voor leverbot. Binnen 2 weken was haar paard wéér zichzelf, qua karakter dan want de rest duurt wat langer.
Contact opgenomen met zowel Annemarie als de reguliere DA en overlegd. Uiteindelijk besloten om te behandelen voor leverbot. Alleen mocht de DA dat niet geven omdat dat medicijn niet voor paarden was. Het was een onderhuidse injectie van Ivomec Plus en dan de variant voor koeien. Deze heb ik dus zelf gezet (heb ervaring). Binnen 1 week was mijn paard zichzelf weer. Ik zat op mijn paard in het bos, in galop, hij was weer volop aan het trekken om voluit te gaan (ex renpaard) en ik zat met een big smile, jankend op mijn paard van opluchting. Eindelijk was hij weer zichzelf.
Mijn paard wordt normaal aangedreven door een Automatische Turbo V8 motor, ik moest al bijna 1,5 jaar aandrijven, zo futloos was hij. Afgevallen tot ruim onder de 400kg en allerlei klachten die hij normaal nooit had.
Dat zijn sterke karakter terug was, was voor mij een teken dat hij indd leverbot had. Daarna via Annemarie nog ondersteunende middelen gekregen voor oa zijn lever, maag, spieren etc...
En via Djilan nog voer advies gekregen om hem weer dikker te krijgen en de spieren etc weer terug op te bouwen.
Lang verhaal...
Maar in het kort, mijn 1e stap is altijd naar een reguliere DA, samen met een GOEDE holistische DA kan dat perfect samenwerken.
Liekie zoals hij was toen hij dus nog in endurance training stond.
[ [url=m/ZM3gal.jpg]Afbeelding[/url] ]
Liekie met leverbot.
[ [url=m/NThGRT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bedankt voor je berichtje!
Heb je een PM gestuurd.
Wat is de naam van haar praktijk van Anne Marie of haar volledige naam a.u.b.?
En idd heb via een mestbal op leverbot test? Maar hoe heeft lenneke dat gedaan (is zij ook DA?) om te weten dat haar paard effectief leverbot had…
Ik geloof wel als je paard met chronische Lyme zit dat organen zoals lever afzwakken. Ik lees hier een boek over . Zo is dat bij humane de mensen die voor Lyme behandeld worden zware ontgifteningkuren voor galstenen in lever moeten doen in combinatie met B12 vit spuiten.
De lever staat in om slechte stoffen en cellen af te voeren . En ook al zijn resultaten in bloed goed van lever in sommige gevallen stapelt de lever alles op waardoor er andere klachten wederkerend blijven .
Ze vit b12 injectie + galsteen ontgiften bij humane met Lyme zorgen voor mooi resultaat.
Mocht je mij ff pm’en over de mensen die je hielpen zou fijn zijn om niet teveel tijd te verliezen . Dank je