Je doet het prima

Ik hoop voor je dat deze man je pony kan helpen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fika schreef:Ik hoop echt dat je niet opgeeft tot je de oorzaak/oorzaken gevonden hebt.
Mochten de financieën een probleem zijn, zou je eventueel een gofundme aan kunnen maken.
Je verdient op z'n minst kans om te weten wát het is, ook al is het niet te genezen.
Citaat:En een natuurgeneeskundig therapeut geloof ik niet in, zeker niet als deze man "diagnoses" gaat stellen die door de reguliere geneeskunde al uitgesloten zijn, zoals ppid.
Citaat:Pony is véél te slecht voor een milde onbalans..
Citaat:dus in dit geval kan die man diagnoses stellen wat ie wil, er klopt geen bal van, want meerdere dingen zijn al uitgesloten door reguliere da.
Elisa2 schreef:Er zijn ookal twee zaken die overeenkomen, twee verschillende mensen die zeggen dat zijn lever en nieren niet goed werken.
Geef het een kans, er is nog zoveel wat de reguliere geneeskunde nog niet weet.
We hoeven ook niet alles te begrijpen, zolang de oplossing maar wel werkt. En op die paar maanden maken een paar weken ook niet uit. Het gaat wel over een leven hier, niet iets om lichtzinnig over te denken.
Rizette schreef:Elisa2 schreef:Er zijn ookal twee zaken die overeenkomen, twee verschillende mensen die zeggen dat zijn lever en nieren niet goed werken.
Geef het een kans, er is nog zoveel wat de reguliere geneeskunde nog niet weet.
We hoeven ook niet alles te begrijpen, zolang de oplossing maar wel werkt. En op die paar maanden maken een paar weken ook niet uit. Het gaat wel over een leven hier, niet iets om lichtzinnig over te denken.
Laat ik nou bij al die diagnoses altijd horen : Problemen met de lever.
Ja, en...?Citaat:Laat ik nou bij al die diagnoses altijd horen : Problemen met de lever.
Fika schreef:Ik hoop echt dat je niet opgeeft tot je de oorzaak/oorzaken gevonden hebt.
Mochten de financieën een probleem zijn, zou je eventueel een gofundme aan kunnen maken.
Je verdient op z'n minst kans om te weten wát het is, ook al is het niet te genezen.
mvdende schreef:Rizette schreef:
Laat ik nou bij al die diagnoses altijd horen : Problemen met de lever.
En in dit geval ook méér dan logisch, aangezien pony al langdurig op pijnstillers stond. En daarvan is bekend dat dat niet zo gunstig is voor lever en nieren.
Dus ik verwacht eerder dat die "leverproblemen" een bijwerking is van de pijnstillers dan dat het de oorzaak gaat zijn van de problemen. ....
Cayenne schreef:Pijnstillers bestaan niet meer?Fika schreef:Ik hoop echt dat je niet opgeeft tot je de oorzaak/oorzaken gevonden hebt.
En tot die tijd moet de pony maar dooremmeren met pijn?
Iris82 schreef:Ik vind eigenlijk niet dat er in een topic, waarin zo duidelijk naar voren komt dat ts duidelijke doelen gesteld heeft, er nog zo gehamerd moet worden op 'wat andere mensen zouden doen'. Ik denk dat het beter en fijner is als we TS steunen in de komende dagen. En tips en ideeën zijn vast altijd welkom, maar laat die botte bijl aub achterwege. Het is al moeilijk genoeg.