Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noukie schreef:Vraag voor de mensen die de varkens variant geven: hoe komen jullie eraan? Mijn da kan/wil het namelijk niet leveren omdat het niet voor paarden geregistreerd staat, zo ook een andere kliniek uit de buurt..
Mag overigens ook per pb
josewoos schreef:Hetzelfde hier, bij mijn weten geld dit voor alle dierenarts klinieken in NL?
Vandaag weer nieuwe fles afgerekend, bijna 1000 euro in het jaar kwijt aan die zooi
Laure schreef:Iemand met ervaring in chemische castratie en toch hengstig worden?
lies schreef:Mijn paard is dus gewoon hartstikke hengstig geworden op de Regumate..![]()
Pissen, melk geven, ze is alleen wel milder in haar gedrag (bokken, boos doen is wel wat weg).
Contact gehad met de veearts, noouu dat kon absoluut niet, had ze nog nooit van gehoord. Moet deze hengstigheid afwachten en als ze weer hengstig wordt, dan scannen of er een ei zit.
lies schreef:Mijn paard is dus gewoon hartstikke hengstig geworden op de Regumate..![]()
Pissen, melk geven, ze is alleen wel milder in haar gedrag (bokken, boos doen is wel wat weg).
Contact gehad met de veearts, noouu dat kon absoluut niet, had ze nog nooit van gehoord. Moet deze hengstigheid afwachten en als ze weer hengstig wordt, dan scannen of er een ei zit.
Ben nu gestopt met alle supplementen, omdat die misschien een wisselwerking hebben met de Regumate. Alleen magnesium en vitamine E moet ik echt blijven geven.
Dus maar weer afwachten. Ze was gister alweer ruim 10 dagen hengstig..
petitparis schreef:lies schreef:Mijn paard is dus gewoon hartstikke hengstig geworden op de Regumate..![]()
Ben nu gestopt met alle supplementen, omdat die misschien een wisselwerking hebben met de Regumate. Alleen magnesium en vitamine E moet ik echt blijven geven.
Dus maar weer afwachten. Ze was gister alweer ruim 10 dagen hengstig..
Mijne werd ook gewoon hengstig (met ei, DA is gratis konen scannen ondat ze het niet kon geloven). Hier was het negatieve gedrag wel minimaal tov zonder de Regumate.