Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Als je zomaar niets meer betaalt, neem je het risico dat dit verhaal een flink staartje krijgtop juridisch vlak. Is het mogelijk met een advocaat een ingebrekestelling op te stellen?
anjali schreef:DuoPenotti schreef:Maar de verkoper wil hem niet meer.
Dus gaat echt niet terug eisen. Die is denk ik eerder blij er vanaf te zijn en daarom betaling in delen goed gevonden. Als hij maar weg was.
Dit denk ik ook.
Vanillia schreef:Tot de verkoopster hem wel terug wil. En dan moet ‘ie in originele staat terug, dat wordt toch lastig als hij intussen gecastreerd is..
tamary schreef:Handelaar kan gezien de prijs het risico nemen van castratie en bij niet verbeteren heeft hij genoeg afstand om hem op te laden naar de slager. Ja het blijft een gok dat er mits castratie werkt er een fijne eigenaar voor komt, maar dier krijgt nu de kans bij iemand die weet wat hij doet en geen risico's gaat nemen ivm zakelijk en koper heeft bij handelaar meer bescherming qua wet.
Balko schreef:tamary schreef:Handelaar kan gezien de prijs het risico nemen van castratie en bij niet verbeteren heeft hij genoeg afstand om hem op te laden naar de slager. Ja het blijft een gok dat er mits castratie werkt er een fijne eigenaar voor komt, maar dier krijgt nu de kans bij iemand die weet wat hij doet en geen risico's gaat nemen ivm zakelijk en koper heeft bij handelaar meer bescherming qua wet.
Grootste kans dat die handelaar m zo over de grens heen trapt met dikke winst. Ik zou de illusie niet hebben dat die hem laat opereren
Sharmila schreef:Dat kan. Mijn naam staat in zijn paspoort als ex eigenaar. Ik ga het nieuwe adres erbij schrijven en mijn telefoonnummer. Dat is het enige wat ik kan doen.