Heel veel sterkte voor vandaag en de komende tijd..
Cambiar
Geplaatst: 23-03-21 13:05
Ik wens jou en je veulentje ontzettend veel geluk en sterkte toe. Ik kan je maar 1 ding zeggen, hoe zwaar het ook is, probeer te blijven geloven in goede afloop. Mijn veulentje had sepsis na een heel jammerlijk accident tijdens de geboorte, maar dankzij dat het echt een vechtertje was, ondanks alles waar ze door moest, was ze bij de 20 procent die erdoor gekomen is. Ziekenhuis opname is geen pretje, maar ze kunnen veel. Nu is het de gekste, felste en energiekste van mijn kudde. Kan alleen maar zeggen dat ik hard duim dat alles goed komt. Ik denk het wel. Sterkte en veel geluk
Ohhh jongens, al jullie duimen heeft geholpen!!!!! Het is onwijs goed gegaan!!!
Ik weet nog niet alle details precies, daarvoor gaan we begin van de avond nog even naar Utrecht, maar wat er in het abces zat bleek minder dramatisch te zijn dan verwacht en ze hebben het goed leeg kunnen laten lopen. De kans op overleven is nu ook echt heel erg veel groter geworden! Vedere details zal ik vanavond vertellen, als ik ze zelf ook gehoord heb, kon aan de telefoon ook niet heel goed meer luisteren, echt, we zijn helemaal door het dolle heen, zo ongelooflijk blij!!!
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.