Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
senna21 schreef:Hoi TS,
Wat een flut situatie (en -dierenarts)
Dat deze niet direct een sluitende verklaring heeft, kan ik mij nog voorstellen, maar niet dat je hiermee wordt afgescheept.
Second opinion door een kliniek lijkt mij heel verstandig.
Pony verhuizen die 24/7 in de stress is, lijkt nu nog geen goed plan.
Qua supplementen, voeding zou ik niets ingrijpens doen, voordat er goed bloedonderzoek heeft plaatsgevonden.
Veel sterkte.
Iilssx schreef:Ik lees veel reacties over klinieken en de eventuele kosten die dat met zich meebrengt. Financieel is +- 1000 euro het uiterste. Deze klinieken zijn allemaal ook meer dan anderhalf uur/ 2 uur rijden. Zijn er ook opties in noord nederland?..
Amy223 schreef:Als je hier serieus geld in wil steken (en dat bedoel ik niet banketstaaf, maar stel jezelf de vraag of je bv €2000 er voor over hebt of een ander bedrag) dan zou ik zsm opladen naar een goede (!) kliniek (dus geen Wolvega maar bv Emmeloord)
Eerst andere veeartsen, therapeuten etc er bij halen kost je wrs alleen maar meer geld. Ik zou nu meteen goed doorpakken en opladen.
Veel sterkte, lijkt me vreselijk om je dier zo te zien
ellepel schreef:schoonloo?
die vind ik weer fijn![]()
ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren natuurlijk.
wat ik je nog wilde vragen.
wil je nog eens terug denken naar de eerste keer dat je pony zo rondrende.
weet je nog wat voor weer net was, scheen de zon, was het warm?
waren er nieuwe paarden op stal,andere dieren. was er iets bijzonders die dag.
Earth schreef:Ik zou het zeker nog niet alternatief op zoeken maar eerst nog regulier gaan kijken. En dan uiteraard met een arts die je wel serieus neemt en meer ervaring heeft met cushing.
Gezien de problemen denk ik dat een holist oid het juiste is, pas als je bent uitbehandeld regulier dan zou ik verder kijken. Maar mocht er iets met zijn hersenen zijn, tumor oid, dan wil je niet met kruiden en een wichelroede aan de gang