Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sosha schreef:Myfairytale schreef:Wat fijn dat het zo mooi vooruit gaat! Komt mede door jouw goede zorgen TS!
Mede ???
Zonder haar goede zorgen was het volgens mij al afgelopen geweest met dit paardje.
Ann_moi schreef:jemie dat ziet er ook niet mooi uit .Ik besef maar weer eens temeer dat mensen er meer over moeten weten .Alleen je kan er niks tegen beginnen helaasMet toestemming van de eigenaar heb ik hier een foto van de achterbenen van een paard wat is genezen van morbus maculosis. Het paard heeft destijds lang op de kliniek gestaan, maar is nu sinds een jaar terug aan het werk. Hij heeft zo’n 2 jaar moeten revalideren nadat de morbus maculosis toesloeg. Met dit paard gaat het gelukkig weer helemaal goed, maar de littekens zullen wel zichtbaar blijven.
Ik hoop dat de wonden van jouw paard ook snel zullen dicht gaan.
[ [url=m/C2GvyB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niffum schreef:Jeetje ik heb het hele topic gelezen. Wat leerzaam om te volgen, nooit geweten dat dit bestond. Dankjewel voor het delen Zuma1! Wat een top eigenaresse heeft jouw paardje, het ziet er al vele malen beter uit. Succes met het verdere herstel
julius_juut schreef:Zoooo zeg, wat een enorm herstellend vermogen heeft zo'n lijf toch.
Ik vind dit een heel interessant topic, een van de meest educatieve die ik in tijden op Bokt ben tegengekomen.
Heel mooi om te zien hoe het herstelt en hoe veel zorg een paard kan vragen.