Staat ze in de eerste stal links?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kally schreef:Wat fijn dat het tot zover goed gaat, maar misschien eroverheen gelezen maar hoeveel hebben ze eruit gehaald aan zand (sorry voor de vraag). Geef ook regelmatig een kuurtje maar als je dit leest..brrr.
8nnemiek schreef:Wat geweldig dat ze het zo goed doet!
Die theedoek ziet er apart uit![]()
Heb je al een idee wanneer ze ongeveer naar huis mag? Is dat zodra ze weer eet en mest maakt, of blijft ze langer daar?
Voor de mensen die meer te vertellen hebben of willen weten over zandkoliek heb ik een topic aangemaakt, zodat die vragen hier niet gesteld hoeven te worden![]()
[MD] Zandkoliek voorkomen
Berdien schreef:Wat een geniaal idee zeg, zo die theedoek! Je moet er maar op komen..
Heerlijk om te zien hoe ze lekker met je mee wandelt en hoe alert en fris ze weer uit haar ogen kijkt. Onvoorstelbaar hoe snel ze kunnen herstellen he. Van 'niet lekker' tot 'heel ziek' tot 'op de operatietafel' tot 'we gaan even lekker stappen'. Hartstikke fijn!
SimplySusan schreef:Drie jaar geleden stond mijn paardje er ook zo bij, maar gelukkig helemaal hersteld.
Toen mijn paard naar huis mocht heb ik in goed overleg met de stalhouder, mijn paard tijdelijk gehuisvest op een sportstal. Zo stond mijn paard nooit alleen op stal en kon hij naar buiten kijken. Thuis zou hij te onrustig geworden zijn omdat de andere paarden een groot deel van de dag buiten staan.
Ik hoop op een spoedig herstel voor je paardje!