Paard Bromt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-19 19:45

Anoniemk2 schreef:
TS het is mij volkomen duidelijk geworden dat jij geen hulp wil hebben en dat geeft helemaal niet. Maar open dan geen topic (als je de gegeven adviezen in de wind slaat). Jouw taalgebruik kan echt niet TS ik ben ook geen heilige want ik sta hoog in het bloed en ik zeg altijd wat ik vind. Bepaalde reacties zijn niet leuk om te lezen. Wat je oogst is wat je zaait zegt men. Ik weet zeker dat ieder van ons normaal op jou gaat reageren als je respectvol de vragen gaat beantwoorden die eraan je gesteld worden. Ik zie dood normale vragen voorbij komen en als een vraag je niet zint dan kun je die vraag negeren of via PB beantwoorden.

Ik zal het nog eens lief vragen voor de derde keer:

Kan het zo zijn dat je met jouw paard naar de dierenarts toe wil maar dat je er geen geld voor hebt?

Sorry als ik je vraag niet beantwoord heb. De dierenarts gaat zeker binnenkort naar hem kijken, en geld is geen probleem.
Geld besparen had te maken met de stalling, niet de dieren arts ;)

BigOne

Re: Paard Bromt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 20:01

Carol, Caroline, Fabian, hoe je ook heet het zal me een biet zijn maar wanneer je nadat je veel tips gekregen hebt over het verbeteren van de omstandigheden van je paard en dagen nadat je dit topic opent vervolgens aangeeft dat je een heerlijke vier uurs rit hebt gemaakt en hem lekker afgespoeld hebt met ijswater?? Wie denk je nu voor de gek te houden?? Waarschijnlijk alleen jezelf.

Nicky1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 20:10

bigone schreef:
Carol, Caroline, Fabian, hoe je ook heet het zal me een biet zijn maar wanneer je nadat je veel tips gekregen hebt over het verbeteren van de omstandigheden van je paard en dagen nadat je dit topic opent vervolgens aangeeft dat je een heerlijke vier uurs rit hebt gemaakt en hem lekker afgespoeld hebt met ijswater?? Wie denk je nu voor de gek te houden?? Waarschijnlijk alleen jezelf.

Ik denk dat ze ons voor de gek houdt. Althans, dat hoop ik voor haar paard en de hele mensheid.

Bloemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 20:17

Nicky1963 schreef:
bigone schreef:

Ik denk dat ze ons voor de gek houdt. Althans, dat hoop ik voor haar paard en de hele mensheid.

Eens, en misschien moeten we gewoon maar stoppen met aandacht geven.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 20:29

Carol, hoe verklaar je dat je in even tijd als een blad aan de boom omslaat, zie onderstaande tekst en dan denk je dat mensen je nog geloven?? Dit heb je dus zelf geschreven:

Zelf rook ik niet (zou ik ook nooooit doen ) maar heb ook wel eens in spanje een man op zijn paard
bij zijn kinderen gewoon doodleuk een sjekkie te roken.
Dan denk ik gewoon van: Mensen mogen helemaal zelf weten of ze de longen uit hun lijf roken, maar wie zegt dat een paard dat leuk vind??

Maarja er blijven toch altijd mensen met zaagsel in hun hoofd en zonder besef over anderen bestaan dus waarom zou ik al die mensen moeten proberen te overtuigen bepaalde dingen niet te doen terwijl ze dat besef toch niet hebben?!

Kijk ben ik ook niet helemaal heilig hoor, want zomers zit ik ook gewoon, als ik een buitenrit aan het maken ben een ijsje te eten op mijn paard. Mijn vader vind dat erg onrespectvol tegenover je paard toe, maarja het is en blijft mijn paard .Dus als ijsjes al onrespect vol eruit ziet ken je nagaan hoe sigaretten er uit zien....

Carol_Beer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-19 20:33

@bigone
Nice dat je irrelevante troll-topics van heel wat jaren geleden naar boven haalt.
Maar goed, ik geef aan dat ik er klaar mee ben, jullie gaan door. Wie is er dan kinderachtig, pesterig gedrag ah uitoefenen? Ik niet.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 20:39

Hier pensionpaard op rust dat ook vaak hoestte, dachten aan stofallergie (natgemaakt hooi lust ie niet, en van voordroog krijgt ie diarree). eigenares zat eventjes krap bij kas, dus ik drong niet aan, af en toe n supplementje gegeven dat ik nog staan had, that's is. Helaas was t de laatste dagen weer slechter, nu ook geelgroen snot uit zijn neus, dus toch aangedrongen dat ze DA zou bellen. Conclusie: longontsteking, paard staat nu op AB en Ventipulmin. Had wss kunnen voorkomen worden bij eerder ingrijpen.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 20:58

Carol_Beer schreef:
@bigone
Nice dat je irrelevante troll-topics van heel wat jaren geleden naar boven haalt.
Maar goed, ik geef aan dat ik er klaar mee ben, jullie gaan door. Wie is er dan kinderachtig, pesterig gedrag ah uitoefenen? Ik niet.

Volgens mij ben je nog steeds bezig met irrelevant trollen maar goed, ik wens je succes en beterschap met je paard.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 20:59

Voor de derde keer, je had de VA gisteravond gebeld, toch?

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 08:26

Pandora2 schreef:
Carol_Beer @ [BB] Tamme duif gevonden

Misschien kan je je eigen uitspraak in een ander topic even ter harte nemen voor je eigen paard.
Als dat paard al bestaat natuurlijk :+

Ik quote mezelf nog maar eens, want hier wordt ook duidelijk vakkundig overheen gelezen :')

En ja, volgens mij is dit ook zeker een troltopic :+
Net zoals dat van haar katten die gingen niezen... waarbij ze zich niet de moeite kon doen om buiten te gaan roken want dat was te koud :=

LitchyLeeLoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 10:47

Eigenlijk verdient dit topic geen aandacht. -O-

Maar het lijkt tijd dat de moderators deze account onder de loep nemen. Het ziet er naar uit dat ze Bokt, zowel in dit topic als in andere topics, niet zo serieus neemt. Zichzelf tegenspreekt. Het doet lijken of ze haar dier(en) niet goed verzorgt, wat andere Bokkers uiteraard steekt. De manier van reageren is dermate bijzonder dat andere Bokkers er last van hebben. Het ziet er naar uit dat dit gewoon een troll account is van iemand die zich prettig voelt bij negatieve aandacht.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 12:18

Moderatoropmerking:
Ik zet een slotje op dit topic. Het is voor de goedbedoelende Bokkers lastig om adviezen te geven en de TS serieus te nemen. Het paard is hier niet mee geholpen :-)