Dacht aan bijna het dubbele, omdat je het had over 2,5 keer zo duur dan verwacht....
Dan hadden ze het in eerste instantie wel heel laag ingeschat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DeMolenhoek schreef:Daarom hebben wij ook niet voor Equitom gekozen. Iemand verwoorde het als zijnde: Je betaald hun lening mee af. Vandaar KasterleeIk vind het ook altijd positief als jou eigen dierenarts er mee gekend is
SVRL schreef:DeMolenhoek schreef:Daarom hebben wij ook niet voor Equitom gekozen. Iemand verwoorde het als zijnde: Je betaald hun lening mee af. Vandaar KasterleeIk vind het ook altijd positief als jou eigen dierenarts er mee gekend is
Mijn oudste is 3 jaar geleden naar Equitom gegaan. 2 keer voor onderzoeken, 2 keer een operatie gehad en 1 keer tussenin voor een checkup. Ben heel tevreden van Tom en zijn team en ze hebben echt wel met me meegeleefd. Bij de 2de operatie hebben ze om de rekening te temperen bepaalde kosten niet aangerekend. Ik vind hen echt geen geldwolven en wil mijn paarden nergens anders naartoe brengen om eerlijk te zijn.
Mer1980 schreef:Poeh dat is een geld zegmaar ja je hebt het er voorover. is het overigens al ergens duidelijk hoe hij dit in godsnaam voor elkaar heeft gekregen?