Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jildau schreef:Kinke schreef:ik ben aan het smeren met koortslipcreme van de Kruidvat. Lijkt goed aan te slaan en mevrouw kan het er niet afschudden zoals bij het sarcoid cure recept
onbehandeld
[ [url=m/UHZnsj.jpg]Afbeelding[/url] ]
na ongeveer 5x smeren met koortslipcreme. Opvallend is dat ze onderhuids ook een aantal bobbels heeft die op de eerste foto niet heel erg opvallen, maar die nu dus gelukkig aan de oppervlakte komen
[ [url=m/R9MPtf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Misschien moet ik dit ook eens proberen. Ik smeer al een hele tijd met Virex creme maar nog niet het idee dat het wat doet. Voor degenen die dat gebruikt hebben: hoelang duurde het voor je resultaat zag?
Myrsky schreef:Ik bump dit topic even stiekem. Mijn paard heeft een sarcoid op haar been, volgens de DA moeten we het laten wegsnijden maar dat zie ik zelf nog niet helemaal zitten qua risicos.
Dus ik kwam uit op dit topic. Ik was even benieuwd, hoe vaak per dag smeerden jullie de kurkuma? 1x, 2x?
Ik was ook naar Sarcoid Cure aan het kijken, maar heb nog niet een open messenger kunnen treffen helaas. Het laatste bericht op fb is ook een jaar oud, is zij überhaupt nog actief op die pagina?
En zijn er ook mensen die een combinatie van sarcoid cure en kurkuma geprobeerd hebben? Bijvoorbeeld ochtend de ene smeren, avond de andere? (Of is dat echt een no go?)
MightyJoe schreef:Myrsky schreef:Ik bump dit topic even stiekem. Mijn paard heeft een sarcoid op haar been, volgens de DA moeten we het laten wegsnijden maar dat zie ik zelf nog niet helemaal zitten qua risicos.
Dus ik kwam uit op dit topic. Ik was even benieuwd, hoe vaak per dag smeerden jullie de kurkuma? 1x, 2x?
Ik was ook naar Sarcoid Cure aan het kijken, maar heb nog niet een open messenger kunnen treffen helaas. Het laatste bericht op fb is ook een jaar oud, is zij überhaupt nog actief op die pagina?
En zijn er ook mensen die een combinatie van sarcoid cure en kurkuma geprobeerd hebben? Bijvoorbeeld ochtend de ene smeren, avond de andere? (Of is dat echt een no go?)
Ons paard had meerdere op haar oor. Sarcoid cure werkt zo goed. Maar schrik niet, het wordt eerst groot en trekt de tumorweefsel naar buiten.
Het recept is gewoon gelijke delen zout, bloem en beetje water om er een papje van te maken.
Ik deed het 1x per dag insmeren.
Ook besproken met de dierenarts, en die geeft een dat wegsnijden vaak niet voldoende is. En dat Sarcoid cure heftig is, maar wel werkt als een tierelier.
Halverwege december begonnen met smeren. De kleine sarcoid werd zo groot als een golfbal. Maar begon al snel af te brokkelen. Daarna nog een tijd doorgegaan en ben net overgestapt op een honingzalf om de huid te herstellen.
Myrsky schreef:Mightyjoe, lijkt me wel eng als die ineens zo ver in formaat groeit. Een golfbal is zeker niet klein.
Wel fijn om jullie ervaringen te kunnen lezen. Wij zijn nu vijf dagen aan het smeren met kurkuma, na twee dagen werd die ook ineens veel groter. Dan is het heel geruststellend dat dat "normaal" is. Vandaag is het eerste deel afgestorven en eraf gevallen, dus hoop dat dat zo doorzet.
Dat mengsel van sarcoid cure klinkt wel echt als veel minder troep dan een kurkuma/vaseline mengsel