Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SweetVanille schreef:Schoolvoorbeeld van een depressief paard.
Maarja wat wil je als je 23en half uur per dag op stal staat, wordt bereden door onwetende manegeruiters die alleen maar aan rijden denken (Blijkt, want je opent een topic maar wilt/kunt niks veranderen, slaat alle adviezen in de wind, ziet alles als een aanval en bent stronteigenwijs), en een eigenaar die het blijkbaar vertikt om naar het welzijn van zijn dieren te kijken, en alleen maar aan geld vangen denkt.... 450?? Schandalig, daar heb je na 3 maanden een leuk eigen paardje voor.
Enige wat ik je kan meegeven, haal er z.s.m. een dierenarts bij, en stop er anders mee. (Als je een echte dierenliefhebber bent ga je hier namelijk niet mee door)
HiFive5 schreef:Sneu voor dit paard, dat dit toegelaten wordt zelfs...
Kan goed zijn dat het jouw paard niet is, maar is wel egoïstisch om het paard te leasen en ermee te rijden. Enkel en alleen omdat jij daar zin in hebt.
Stamper schreef:Ik denk het zomaar ook inderdaad Nies!
Wauw, Schirocco, netjes verbetering!
Mag ik vragen van welk merk je Lucerne geeft?
Pony is daardoor heel erg aan het schuren nu ineens, zo erg dat ze haar Rambo dekens gesloopt krijgt!
Zinzi_jewel schreef:Zo 9 pagina s over wel of niet een paard leasen
En wel of niet ver fietsen
Tegenwoordig wil de jeugd niet heel veel meer .
Ik fietste 30 minuten heen en even zoveel terug
Door weer en wind
En het was een eigen pony
Die we bewust op een gehuurd weiland buiten de stad hadden staan . Omdat ik wilde dat ze buiten liep ipv ophokken .
Het is maar wat je over hebt voor het dier .
De dikke buik kan diverse oorzaken hebben
Wormen , ander krachtvoer , kwaliteit ruwvoer ...
als je het goed wilt doen Kun je 2 dingen
Of je stopt met leasen
Of je koopt het paard en stalt het elders .
En begint van voor af aan