Wauw bedankt voor de lieve berichtjes en het meedenken!
Maylotje calcium geen idee? Denk eerder inderdaad wat een paar mensen al aangeven het transfauneren. Bedankt iig voor het mee denken en het lieve berichtje
.
Tamary, stro hebben we dat is geen probleem. Maar kunnen we dat ook stomen? Iets met een hele hoop stof en zo...
Moonfisch hij heeft een tijdje terug vitamine korrel bijgekregen maar merkte daarop geen verschil. Overigens glimt hij nu ook mooi al zeg ik het zelf.
Hij krijgt probiotica in de vorm van yea dag
Citaat:
Bevat de gist Saccharomyces cerevisiae, levend en gedroogd voor het behoud van zijn natuurlijke activiteit.
Yea-Sacc bevordert een gezonde pH-waarde en populatie microflora in het colon en de blindedarm en bevordert een gezonde spijsvertering.
En prebiotica in de vorm van combi gold.
Citaat:
Prebiotica. Prebiotica zijn stoffen die eengunstige invloed uitoefenen op de flora van het maag-darmkanaal; doordat ze substraat (voeding) zijn voor de goede flora en ervoor zorgen dat “slechte” flora onder controle wordt gehouden. De microbiële darmflora wordt actueel dikwijls omschreven als het “vergeten” orgaan. Er zijn meer bacteriën aanwezig in het maag-darmkanaal dan cellen in het lichaam. Het is één van de mooiste voorbeelden van synergie tussen gast en gastheer na een eeuwenlange evolutie. Het belangrijkste deel van het immuunsysteem van de gastheer bevindt zich in deze flora. Een goede samenstelling en werking van deze flora in één van de belangrijkste factorenvoor de algemene gezondheid; dit werd aangetoond in honderden wetenschappelijk publicaties. De prebiotica aanwezig inCOMBI zijn een uitgekiend mengsel van verschillende actieve stoffen om ervoor te zorgen dat de flora over een zo lang mogelijk traject van het maag-darmkanaal van het paard ondersteund wordt.
Verder is hij 100% zichzelf. Overduidelijk de baas over mijn merrie. Blij als hij mee mag en boos als we terug gaan
.
Superpony idd pro en prebiotica 
Mick heeft ook de hele medicijnkast al gehad. Waaronder ook veel prednison.
Alternatief wil ik nog niet naar toe. Wel wil ik over een maandje denk ik ongeveer (even ademhalen na de afgelopen rekeningen..) er een cranio sacrale therapeut bijhalen.
Mest eten maak ik me door de antwoorden van overige bokkers nu minder zorgen over
.
Haha en of Mick zich jong voelt hoor! Hij heeft nog altijd zijn streken van vroeger
.
Hmm die fijnstof is natuurlijk niet geweldig.
Moet zeggen dat ik er zelf nog niet gek veel last van lijk te hebben. We wonen hier nu 4 jaar.
Ben vanuit de stad hierheen verhuisd en sindsdien zijn mijn longen aanzienlijk verbeterd..
Vanmorgen ging best goed!
Hij was stil toen ik aan kwam. Bij het vernevelen een klein beetje benauwd en tijdens het wandelen ging het ook best ok. Zaten zelfs stukken hij waar hij vrijwel helemaal stil was! 
Hij heeft 7x gebriest onder weg. Toen we terug kwamen was hij stil
. Wel flink wat gapen naderhand.
Wat een prut kwaliteit video's de laatste dagen.. 
Maargoed alsnog duidelijk wat ik er mee bedoel denk ik
.