Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pluisje88 schreef:Ik zie dag mensen hier steeds blijven vragen hoe het precies werkt of voelt terwijl ze zelf een dekje of rugdeken hebben. Ik wil die mensen aanraden om als je het toch een keer miet wassen eens zelf te gebruiken. Gewoon eens een half uurtje over je benen leggen ofzo. Liefst op de huid. Dan weet je het binnen no time
PanamaD schreef:Zijn er hier mensen die de stal beschermers gebruiken? Daar heb ik een vraagje aan.
Mijn paard heeft snachts achter deze beschermers om en sochtends worden ze door de staleigenaar eraf gehaald.
Nu valt t mij op dat elke keer als ik ze omdoe, ze op de naat bij de kogel vochtig zijn. Hoe kan dit? Is dit vocht/warmte dt van het been af komt? Zal ze in de pies staan? (Bijna niet mogelijk maar wie weet) of kan het komen doordat ze overdag open op de grond liggen?
In t eerste geval ben ik wel benieuwt hoe de benen er dan onder uit komen!
webster543 schreef:pluisje88 schreef:Ik zie dag mensen hier steeds blijven vragen hoe het precies werkt of voelt terwijl ze zelf een dekje of rugdeken hebben. Ik wil die mensen aanraden om als je het toch een keer miet wassen eens zelf te gebruiken. Gewoon eens een half uurtje over je benen leggen ofzo. Liefst op de huid. Dan weet je het binnen no time
Een goed idee!
Jotoma schreef:Ik ben ook al even aan het meelezen voor mezelf. Ik heb een chronische whiplash en heb veel spierspanning.
Jaren terug heb ik de beenbeschermers van bot voor mn paard gehad, maar hij ging er erg onder zweten dus heb ze verkocht. Ik overweeg nu de mesh pijpkousen van bot en achter de gewone strijklappen.
Omdat ik weinig balans heb en veel spierspanning gaat paardrijden lastig. Hij spant dan natuurlijk ook en dan wordt het dus niets. Zonde, want aan de hand gaat het super goed. Ik overweeg daarom het dekje voor mn paard of de rugwarmer.
Daarnaast zoek ik even wat voor mij het beste kan werken. Zouden jullie juist een col of tshirt adviseren?
Of de neksteun?
Mijn grootste problemen zitten in nek, schouders en rug (si).
Kan me toch haast niet voorstellen dat een fleece al kan helpen ondersteunen