Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Joolien schreef:Haar met een tractor uit het land laten slepen en zorgen dat de rendac komt terwijl jij erbij bent. Ik weet niet of je tijdsafspraken kunt maken met de rendac, misschien dat even navragen?
gohya schreef:Joolien schreef:Haar met een tractor uit het land laten slepen en zorgen dat de rendac komt terwijl jij erbij bent. Ik weet niet of je tijdsafspraken kunt maken met de rendac, misschien dat even navragen?
We hebben dat 1 keer gedaan met een klein pony'tje, ziet er zó oneerbiedig uit,dat gesleep.Je ziet het hele spoor van slepen en haren liggen.![]()
Ook een keer een grote pony met shovel uit het weiland laten halen,viel die onderweg eraf!
Ik heb wel een optie,ook al is die niet eerbiedig,en dat is met een grijper op een wagen leggen en dan naar de verharde weg rijden. Verdere optie's zie ik [nog] niet.
Ga sowieso optie's vragen aan de Rendac.
gohya schreef:Ik ga ook voor optie 3,die is het minst belastend voor haar.Als ik garantie kreeg dat ze helemaal beter zou worden door de andere optie's,dan ging ik ervoor,ongeacht de kosten.
BigBen schreef:gohya schreef:Ik ga ook voor optie 3,die is het minst belastend voor haar.Als ik garantie kreeg dat ze helemaal beter zou worden door de andere optie's,dan ging ik ervoor,ongeacht de kosten.
Ik heb er alle begrip voor, maar persoonlijk zou ik voor de injecties met formaline gaan.
Eerlijk gezegd, ik zou niet gewoon kunnen zitten wachten tot mijn paard dood gaat.
Ik zou absoluut iets willen proberen.
Over de prijs van die injecties moet wel te praten zijn.
150 Euro per keer vind ik toch dik genoeg gerekend.
Maar goed, dat is allemaal mijn persoonlijke mening, en zoals gezegd, ik heb alle begrip voor jouw keuze.
gohya schreef:Fijn om te horen Cayenne.Ik zal eens met de Rendac praten,ze kunnen makkelijk tot aan het hek komen.Daar komen ook hele grote tractoren met aanhanger vol mest.Zelfs in het weiland kunnen ze komen,ligt weinig modder en het is een heel groot hek.
De enige berm in de buurt is langs het fietspad/woonwijk.Andere kant kom je uit op het GGZ en nog andere kant bij het station.
Sterkte!
en een paar stoeptegels op het zeil tegen het wegwaaien..Willemina_L schreef:Och TS door deze beschrijving weet ik waar je paard staat. Ik kom er regelmatig langs als ik naar mijn familie ga en op het station uitstap om naar ze toe te lopen.
Ik wens je heel veel sterkte!
Ik hoop dat je nog een hele tijd kan genieten van je paardje. Ze ziet er nog heel goed uit ondanks haar problemen en leeftijd!