Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fleurtjeuh schreef:okdoei schreef:Hallo, even weer een kleine update, de hebben gisteren al het haar rondom de wond weg geschoren. Wond is nog niet heel veel veranderd vergeleken met de vorige keer. En heb de laatste tijd een beetje ruzie met mijn telefoon, vandaar dat ik even geen foto's heb geplaatst.
Gisteren met het mooie weer de patiënt even lekker buiten gehad (onder toezicht natuurlijk), daar knapte de volgens mij flink van op.
Ik ben een beetje huiverig om zomaar van alles in de wond te gooien en te smeren, omdat het nu best goed gaat met het spoelen met zout in het water. Maar bedankt voor de tips.
geplaatste om kwart voor 4 in dit topic
Pluttersput schreef:Ziet er inderdaad al beter uit! Stille meelezer hier.
Vraag me alleen af of de huid tussen de wond en die stukken bij de voorbenen niet helemaal kos gaat komen? Dat die flappen die er nu zeg maar hangen eigenlijk doorlopen tot aan de scheuren bij de voorbenen zeg maar? Of zijn dat op zichzelf staande plekken?
In ieder geval petje af voor al je harde werk en goede zorgen, ik blijf duimen dat het zo door mag gaan allemaal
JenW schreef:Jeetje wat een wond zeg. Persoonlijk had ik hem rechtstreeks naar een kliniek gebracht, en niet gewacht.
okdoei schreef:hier even een foto, een beetje vaag, maar ik kreeg het er niet duidelijker op, de huid bij de voorbenen is ook beschadigd maar dit lijkt zo te blijven en niet verder open te gaan.
http://nl.tinypic.com/r/2duw684/9
Ondanks de grote wond, lijkt de pony steeds beter te pas.
pony lijkt geen last van de wond te hebben.
future_vet schreef:Cemlys schreef:Ts als er straks vliegen komen zou
Je zo n lycra hoodie om kunnen doen. Die zijn lekker dun, zitten lekker en houden vliegen eraf.
Hij bedekt hoofd/hals/borst
[ [url=m/PtvYll.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat stofje gaat dan alleen wel echt in de wond plakken denk ik