Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
gohya schreef:TS veel paarden genezen gewoon weer.Ik had een paard waarvan de buig en strekpees dwars door de midden waren.D.A. had een scan gemaakt waarop het te zien was.Het paard bleef gewoon op de wei,niet op stal,daar werd ze helemaal gek.Ik heb bij haar de 'Broei behandeling' toegepast en raar maar waar,ze was na 3mnd. helemaal genezen.Zij kon ook alles weer,springen,dressuren,echt alles.
Het kost je wel veel tijd,deze behandeling,maar is wel spot goedkoop.
Een pony van een kennis van me had ook zijn pezen door,D.A. zei tegen haar dat hij waarschijnlijk nooit meer bereden kon worden.Deze pony is met rust én Reikie ook weer helemaal genezen,ze rijd er weer volop mee.Als je wil weten wat de broei behandeling inhoud,PB me maar.
Een paard wat pijn heeft valt wel degelijk af!
. Eef_Bam schreef:Als ik jou was zou ik naar alle dierenartsen en klinieken luisteren en ook voor inslapen gaan.
Waarschijnlijk is er wel meer mis dan alleen zijn pezen.
Snap niet dat je denkt dat laseren door die kwakzalver nog gaat helpen.
Paard ziet er erg slecht uit en lijkt veel pijn te hebben, ik zou hem uit zijn lijden verlossen...
Nu verleng je alleen maar het lijden...
littleroosie schreef:Wat ik er mee hoop te bereiken is een paard dat pijnvrij op de weide kan staan.
De discussie over wel of niet inslapen heeft geen zin. Ik heb nu nog niet alle informatie en kan er niks zinnigs over zeggen. Ga morgen wel vragen of ze alsnog een bloedonderzoek willen doen.