mischien een domme vraag maar hoe ontstaat dat is dat aangeboren of komt het doordat er geen bescherming om de hoef zat
DDDara
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-15 19:41
wasabie schreef:
mischien een domme vraag maar hoe ontstaat dat is dat aangeboren of komt het doordat er geen bescherming om de hoef zat
Geen van beide het is gewoon pech hebben, het ontstaat uit een kroonrand beschadiging, waar door een een hoornwoekering ontstaat. Ook dat hoeft op zich geen probleem te zijn mits hij niet geïnfecteerd raakt. Helaas had ik de pech dat naast mijn hoornzuil en lucht kanaaltje liep waardoor er vuil en zuurstof bij kon komen waar door er keer op keer een hoefzweer ontstond.
Maar me veulen zal er dus zeker geen last van krijgen het is totaal niet erfelijk!
DDDara
Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-15 19:42
pipo schreef:
gaaf!!! Ik heb t vandaag ook te horen gekregen.. dus feest met je mee! Gaat ie verder goed/ naar verwachting met je lieverd??
Met mij gaat het super en helemaal nu me paardje ook lekker drachtig is nu gaat het nog superder dan het al ging;)
jepsica
Geplaatst: 24-10-15 20:50
Dddara wat leuk dat je paard drachtig is.
Even een vraag aan iedereen. Was jullie paard heel erg kreupel of licht onregelmatig. Alleen op harde bodem of ook op zachte bodem?