Karoune schreef:Dat zou interessant zijn. Ik zal eens gaan informeren.
Focussed @ [VN] Eerste CT-scanner voor paarden ontwikkeld
In amerika is die dus ontwikkeld, maar of het hier ook al ergens op de markt is...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Karoune schreef:Dat zou interessant zijn. Ik zal eens gaan informeren.
tiwi1969 schreef:Ik duim voor jullie dat dit goed komt! Sterkte ermee!
@Furrow TS was bij een goede kliniek en alle behandelingen zijn in overleg met die kliniek gedaan, dat is geen aanmodderen.
knollentuin schreef:Ik heb alles gelezen en heb respect voor je inzet naar je paard toe.
Ik vroeg me af of er homeopatische ondersteuning bestaat voor je paard zijn klachten? Ik ben absoluut voor regulier diergeneeskunde maar een middeltje dat BV zenuwen of spieren- darmen ondersteund? Weet iemand iets?
Karoune schreef:Bedankt allemaal voor jullie medeleven het is inderdaad wel heel veel pech. Vanavond stond hij iets stabieler op zijn benen dus de injectie helpt wel. Deze zou morgen ook nog doorwerken. Hij krijgt nog 8 dagen dexamethanose en erna danilon 10 dagen. Maar hij moet wel op de been blijven. Als hij ligt en niet meer opkomt is de prognose slecht.
Equitom is een goede kliniek de terugval is veroorzaakt door het stoppen met de medicatie omdat hij last had van zijn maag. De homeopatische arts heb ik afgebeld omdat shakiro zo slecht is op het moment.
Nouvel vitamine e krijgt hij.
Mesten gaat redelijk maar niet voldoende.
Blijf het ongelofelijk vinden dat een kerngezond sterk paard waar ik zoveel liefde en tijd in heb geinvesteerd nu zo ziek is.
Een gezond paard word wrak na enting.