Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
NatalieLot schreef:Lesleyxlinn ik ga nu proberen geen korst meer erop te laten komen. En ze blijft sowieso nog een week misschien langer in het verband. Maar zodra ze drukwonden krijgt moet het er weer af.
mnon1994 het is inderdaad poedersuiker afrastering. Mijne staat er soms nog achter maar wel met een extra afzetting

Is immers een verse wond nu hé.

NatalieLot schreef:Ik gebruik de veterinary gamgee. En nog dat blauwe spullie die zelfklevende verband rolletjes.
Het vel op die plek was zwart, hard en op sommige plekken met putjes in, alsof er een beestje aan zitten eten had... Maar dat was gewoon waar het dode weefsel loskwam natuurlijk...
Hoop nu alleen dat ze daar niet gevoelig wordt aan blessures ofzo... Maar dat is natuurlijk afwachten.

Dus ook dit kan ik zeker aanraden 
NatalieLot schreef:Ik zou even contact op nemen met alex brander. Even intoetsen op google en je komt zo bij de goede uit, zelf heb ik al heel erg lang honingzalf van mesitran gesmeerd en ben een tijdje op vetericyn overgestapt in het begin leek dat goed te gaan maar uiteindelijk helemaal mis gegaan, hierdoor dus weer terug bij de honingzalf. En nog altijd in het verband.
Heel veel succes en Beterschap met je paardje