Maar dat is mijn mening
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Cemlys schreef:Ik kan me voorstellen dat ze geen foto meer plaatst. Kind wordt hier lekker afgezeken. Als ik sommige reacties hier lees. Ze zegt dat ze actie hebben ondernomen. Dan moet je daar voorlopig maar vrede mee nemen denk ik.
Pantykous schreef:Cemlys schreef:Ik kan me voorstellen dat ze geen foto meer plaatst. Kind wordt hier lekker afgezeken. Als ik sommige reacties hier lees. Ze zegt dat ze actie hebben ondernomen. Dan moet je daar voorlopig maar vrede mee nemen denk ik.
Precies dat, hoe sommige hier er op gesprongen zijn.. Ik hoop dat het beter gaat met je pony TS!

Pantykous schreef:Als een kind een topic post dan heeft het weinig zin om als een stel haaibaaien dat kind aan te pakken, zeker als er veranderingen doorgevoerd worden. Mensen moet je soms ook bewust maken.
Maar, wie de schoen past trekke hem aan Geerke

LauLauu schreef:pony staat al op internet, in geen goed daglicht
hebben je ouders liever dat de pony als een scharminkel op internet sta of als gezond en goed op gewicht?

LauLauu schreef:zeg ik dat ze verplicht is? Neen
de anders willen geen foto's van de pony op het internet maar ze vinden het geen probleem dat de pony er nu als scharminkel op staat ipv gezond..raar dat je dat zo wilt houden.
mindy_dukkie schreef:mijn ouders vinden het eigenlijk ook niet goed dat er al foto´s in het toppic staan van mn pony, en ze willen er niet nog meer bij
mindy_dukkie schreef:we zijn opnieuw naar de dierenarts gegaan en hij heeft mijn pony op een speciaal dieet gezet, dat gaat nu echt de goeie kan op!
verder krijgt hij nu 2 kilo merrie brok per dag en heeeeeeel veel hooi