iemand die echt verstand heeft van een paardenlijf ??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-15 18:25

na veel info en klinieken hebben gebeld ligt de keuze bij moerbeke om daar heen te gaan, momenteel aan de longe loopt ie weer wat beter en buitenrijden gaat wel, daar loopt ie helemaal goed onder het zadel, en voel je niks verkeerds, dus we gaan in belgie kijken met m

Diane_Basje

Re: iemand die echt verstand heeft van een paardenlijf ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:16

Goed zo. Succes

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-15 23:09

ja hopelijk kunnen ze me verder helpen hiermee ben al een hele week overal heen aan het informeren geweest

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 23:20

fanta2 schreef:
ik weet genoeg en vind het prima zo, hij was vandaag weer een stuk soepeler en kan dus best dat ie last had van dry needling , heb het van de week ook geprobeerd en ik ben weg gelopen en nu nog blauwe plekken,
'
dus ik moest het een paar dagen aankijken en dan weer proberen er op en doet ie het nog dan gaan we verder kijken zal vast goed komen, heb al paar fijne pb berichten gehad met goede klinieken eventueell

Hoop dan dat je voor je paard iets meer doorzet als voor jezelf weg lopen bij een dryneedling behandeling? Tuurlijk doet dat in begin pijn maar die pijn trekt ook zo weer weg. Heb het iedere week en inderdaad regelmatig blauwe plekken ach als de behandeling maar helpt toch dan neem ik d epijn maar even voor lief dus beetje doorzetten bij dingen.

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-15 23:59

hij is r helaas niet beter op geworden bij mij hielp het ook niet, dus ik doe niet meer aan dry needling, maar goed heb het geprobeerd

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 00:00

Dry needling helpt inderdaad niet met één behandeling per week als je na die behandeling meteen weer vol aan de bak gaat en dingen gaat doen in de verkeerde houding :+
Zal bij dieren niet veel anders zijn...

fanta2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-15 10:48

nu zeg jij me een keer per week? moet het soms iedere dag dan?
volgens die vrouw na een aantal weken pas weer, als die nog uiteraard een keer behandeld moest worden, en wat is vol aan de bak?
hij moest inderdaad gereden worden daarna maar er werd al niet meer op gereden, dus heb het express nog niet gedaan namelijk, en aan een longe aan het halster was die bar slecht, dan ga ik er niet eens op zitten
en dingen doen in verkeerde houding snap ik niet helemaal, heb jij het gezien dan? dan heeft ie zeker zelf een verkeerde houding aangenomen aan de longe , denk dat je er weinig zinnigs over kunt zeggen als je het niet eens weet hoe hij aan de longeerlijn liep

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 11:01

Ze doelt waarschijnlijk meer op het feit, dat het niet helpt als je meteen weer aan het werk gaat daarna.

Goed dat je naar een kliniek gaat, heb je al een afspraak gemaakt bij Moerbeke?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 17:57

Wat kwii zegt...

En als je het paard meteen weer vast rijdt, schiet je er ook niets mee op.