Wat heerlijk!!!! Echt super fijn. Ook ik lees al de hele tijd mee en was erg benieuwd hoe het er uit zou zien als de korst eraf zou komen. Ben nu weer erg benieuwd hoe het is als het er helemaal af is.
Yeah!! Vanmorgen al om 6uur op stal, voordat ik moest werken! En ja hoor! Het was eraf gevallen Heb even snel een foto ervan gemaakt! Weet niet of het goed is of niet????
Wat denken jullie?? Het is een flinke wond
De foto van vanmorgen:
Rocamor
Geplaatst: 03-05-15 09:30
Jeetje. Dat laatste stukje ging snel. Stuur je de foto's nog op naar de professor?
anouk1571992
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-15 09:48
Rocamor schreef:
Jeetje. Dat laatste stukje ging snel. Stuur je de foto's nog op naar de professor?
Ja snel he! Ik ga ze idd nog opsturen omdat ik ook niet weet of het nou goed is of niet!
Eindelijk! Super!!! Volgens mij ziet het er prima uit. Het enige wat ik zo zie is weefsel. Ben benieuwd wat de professor zegt. Nu hopen dat alles weg blijft.
Het valt me echt nog alles mee als ik de wond zo zie, maar dat komt natuurlijk omdat het zo lang heeft geduurd waardoor de wond van binnenuit al ging helen. Benieuwd wat Prof. Knottenbelt ervan zegt.
Wauw, eindelijk! Ik zou het onding op sterk water zetten, daar heb je lang zat ellende van gehad. Het ziet er best netjes uit onder de korst, vrij rustig, ik had gedacht dat het veel bloederiger zou zijn.
Ik heb de sarcoid met korst in de wei gevonden vandaag! Heel interessant om te zien dat de tumor zo ontzettend groot was onderhuids, en veel vertakkingen had. Ik heb er foto's van gemaakt, zet ze zo erop
Ohh ben echt heel benieuwd. Van veel medische zaken rondom paarden heb ik toch wel ervaring maar deze behandeling vind ik zo ontzettend interessant. En spannend ook...
Jeetje wat een weg! Heel mooi om te zien dat ie eindelijk los heeft gelaten.
anouk1571992
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-15 18:19
Bij deze de foto's! Haha ja ik zou hem best wel in sterk water willen bewaren haha! Is toch wel een stukje historie.
Zoals je kunt zien is de donkere plek op de eerste foto de oorspronkelijk sarcoid, deze zag je dus van buiten. Van buiten was de sarcoid ongeveer 2cm groot.
NIET GESCHIKT VOOR EEN ZWAKKE MAAG!!
Het lichtere gedeelte met de vezels is dus de sarcoid geweest met de vertakkingen. Van binnen was de sarcoid zeker een centimeter of 7-8.
Casarell
Geplaatst: 03-05-15 18:24
Heel bijzonder om te zien.. Nu maar hopen dat écht alles eraf is gekomen, dan kan het nu eindelijk echt genezen..
Laatst bijgewerkt door Casarell op 03-05-15 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Rocamor
Geplaatst: 03-05-15 18:25
Zo wat gaaf om te zien. Fijn dat je dit wilt delen. Enorm leerzaam.
Zo snap je ook waarom snijden eigenlijk geen zin heeft. Hoe dik is dit onding nou geweest?