Nou het is al bijna zondag , veel succes vandaag met het halen van je mannetje. Het gaat vast allemaal helemaal goed komen, hij doet het zo voorspoedig tot nu toe. Fijn hoor! Succes vandaag!
En t is zondag!!!!!! Spannende dag voor jullie. Succes.
horsiegek
Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-14 09:39
JAAAAAAA vandaag is de dag dat ik mijn paardje ophalen mag
Sorriso
Geplaatst: 26-10-14 10:02
Wat fijn TS! Ik vind het er netjes uitzien en ik vind het zelfs lijken vanaf de foto's alsof hij alweer een beetje bijgekomen is qua gewicht. Succes straks!
Heb net je topic gelezen! Wat een verhaal, maar wat fijn dat het nu zo goed gaat! Veel succes vandaag, goede reis en fijn dat hij dan weer in de buurt staat!
puttertje
Geplaatst: 26-10-14 10:35
Yes vandaag is het zo ver lekker je maatje naar huis....heb alles gevolgd en man man wat zal jij geschrokken zijn zeg ..maar nu lekker gaan knuffelen en genieten
Hij staat inmiddels lekker op stal. Alles is goed gegaan. Ik ga er aan het einde van de middag of na het eten nog even naartoe. Hij moet voorlopig in de nacht bandages om zodat zijn achterbenen niet zo vol lopen. Ben echt heel blij dat hij nu lekker dichtbij staat.
Stalbandages zijn inderdaad ideale hulpen om het vollopen van de benen te voorkomen, eenvoudig maar doeltreffend. Fijn dat ie thuis is, een stap vooruit in zijn herstel, nu lekker rustig zo verder!
horsiegek
Geplaatst door de TopicStarter: 27-10-14 10:54
Gisteravond nog even in de bandages gezet en hij stond er rustig bij. Vanochtend de bandages weer afgehaald en benen stonden mooi droog. Wel een hoop oedeem bij de wond maar hij lijkt er geen pijn aan te hebben. Even los in de stal geweest en toen hij even stond te snurken naar buiten liep er een hele straal vocht uit het drainage gaatje . Maar dat kan er maar beter uitlopen denk ik dan maar. De huid rondom de wond even schoongemaakt. Soms kan hij niet zo makkelijk uit schachten door die dikke koker dus het wordt een beetje vies. Vanochtend lukte het overigens wel om netjes uit te schachten.
Erg blij dat hij er zo rustig en tevreden bij staat daar. Hij heeft ook de hele tijd zijn grote, fijnmazige, hooinet gevuld voor zijn neus hangen en hij vermaakt zich er prima mee.