Ik ben nu 2 weken bezig met Novabogom dus de kuur is nog nie af...(afwachten) maar momenteel is al goe begonnen schuren !!
Ik heb net een copie van bloedproef en haren opgestuurd naar Louis.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Brigitte is mijn vrouw maar haar roepnaam is Bie. Net dit bericht ontvangen.
Louis
Hallo Brigitte,
Ll. begin april ben ik bij U thuis novigabom komen halen voor men haflinger, ze reageert er zéér goed op.
Jammer genoeg is ze nu hard aan 't hoesten, de dierenarts is al geweest ze krijgt nu een oplossing met eucalyptus ed, de, dit wordt nog verlengd tot einde deze week, zou het eventueel kunnen dat ze nu een tegenreaktie krijgt, ik heb zelf astamatische allergie gehad, is gestopt, en kreeg daarop eczeem, algoed zijn al die problemen nu voorbij, maar zou dit bij haar ook kunnen zijn, dat de eczeem weg is, maar daarvoor in de plaats op haar luchtwegen is.
Dierenarts was ok zéér positief over het porduct.
Kan je me iets laten weten.
Dank bij voorbaat.
Met Vriendelijke Groeten,
Brigitte van Emrik.
LouisDV schreef:Ik ben geen gediplomeerd arts en niet door de overheid erkend, maar die oerbacterietjes weten dat toch niet en daarom kunnen wij soms met kruiden andere dingen genezen dan de reguliere artsen en dierenartsen, die ik trouwens zelf ook nodig heb en erg respecteer.
Het feit dat de jeuk hier niet door het contact van het mugje met de huid veroorzaakt wordt, maar door een bacterioide in de haarvaatjes van het paard die een toxine afscheid waar het paard niet tegen kan, ligt de zaak volgens mij toch anders: mijn metingen geven hier in het geheel geen verband.
Louis
Kendra schreef:Ik wil niet iedereen teleurstellen, maar zullen we in augustus hier nog eens op terugkomen? Ik behandel op dit moment nog vrijwel niet, de echte problemen komen toch pas meestal in juni/juli. Beetje voorbarig dus om nu al van succes te spreken!
luxje"]
[quote="Kendra schreef:Ik wil niet iedereen teleurstellen, maar zullen we in augustus hier nog eens op terugkomen? Ik behandel op dit moment nog vrijwel niet, de echte problemen komen toch pas meestal in juni/juli. Beetje voorbarig dus om nu al van succes te spreken!
dagmach schreef:Halloooooo bewondering,kom op zeg,we krijgen de kuurtjes toch niet gratis om te proberen!!!!Ik zou het ook geweldig vinden als het wat is,helaas ben ik de afgelopen 25 jaar te vaak teleurgesteld door wonderdokters.Uiteindelijk weer tercht gekomen bij de reguliere dierenarts en dit blijkt toch het beste te helpen.
Inderdaad afwachten tot na de zomer en dan kunnen we Louis misschien de hemel inprijzen alhoewel ik al erg pessimistisch geworden ben.
Oja,voor al die mensen met eczeempaarden,als het kan in de wei,de boettdeken of alleen halsdeken helpt wel![]()
Alleen jammer dat de andere paarden er vaak aan trekken,ook dat kost je wat.
Doei
hjvdk schreef:Ik ben een van die mensen die ingelogd zijn om dit item te volgen.
Mijn paard schuurt toch echt niet meer hoor…, mijn KWPN’r heeft in januari en februari de pilletjes gehad.
Als Novabogom helpt is het zijn geld zeker waard, vind ik.
Ik vind wel dat de drempel erg hoogligt door de hoge prijs van het goedje, ik kan me goed voorstellen dat je eerst goed wilt informeren.
Persoonlijk heb ik de stap genomen n.a.v. de positieve instelling van Louis en er van uitgaand dat de al behaalde resultaten ook werkelijk zijn behaald. Wat ik nu zelf kan beamen.
Ik heb er overigens 110 euro voor betaald.
Ik hoop dat iedereen op zijn manier toch van dit probleem afkomt, het is beslist geen pretje om een paard te zien dat almaar jeuk heeft.