LovingTweety schreef:Je hebt als mens/eigenaar zijnde echt wel door wanneer je paard maden heeft.
Geerke, ik kan normaal jouw input in topics goed waarderen, maar je doet hier net alsof we geen paard waardig zijn. Niets wat Friesam en ik doen is goed. Toch apart dat zowel de hoefsmid hier én dierenarts wel helemaal achter mijn keuzes staan. Ik heb mijn dame al een hele tijd en ze heeft nooit een pas kreupel gelopen en ik mag overal gewoon aankomen. Hoewel het natuurlijk niet fijn is, heeft ze er geen pijn aan.
Daar gaat het niet om....ik persoonlijk vind het niet paardwaardig om een paard rond te laten lopen met etterende,naar kadaver ruikende benen,waar ook nog maden inzitten.
En dat is mnijn mening,ik vind dat niet kunnen....en ik begrijp ook niet dat mijn fries daar dan geen last van heeft terwijl hij ook serieus CPL heeft al meer dan 15 jaar.Hobbels en bobbels...en gleuven,en inderdaad soms een smetplekje,maar daar blijft het dan ook bij.
Dat knip ik kaal(ik knip de kootholtes kaal en de achterkant van de benen)ontsmet het en spuit het in tegen mijten.
Mijn maag draait hiervan om...kan ik ook niets aan doen,sorry.