echt niks anders dan respect
De meeste toppers waren ooit moeilijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Cayenne schreef:Kijk je wel uit dat hij door die eiwitten niet hoefbevangen raakt?

anoukwendy schreef:Misschien even een wormentestje doen? Hier staan ze de hele dag op het land en vanwege de winter (zweden) heb ik even een tijdje niet gereden en mijne was ook heel erg afgevallen terwijl die ook ombeperkt hooi bij heeft. Ik heb dus een test gedaan en hij bleek wormen te hebben. Had het alleen vorige week gedaan en dinsdag de kuur gegeven dus kan je er verder niks over vertellen maar het is wellicht de moeite waard
Wel super om te horen dat het verder goed gaat! Succes nog verder!
DDDara schreef:anoukwendy schreef:Misschien even een wormentestje doen? Hier staan ze de hele dag op het land en vanwege de winter (zweden) heb ik even een tijdje niet gereden en mijne was ook heel erg afgevallen terwijl die ook ombeperkt hooi bij heeft. Ik heb dus een test gedaan en hij bleek wormen te hebben. Had het alleen vorige week gedaan en dinsdag de kuur gegeven dus kan je er verder niks over vertellen maar het is wellicht de moeite waard
Wel super om te horen dat het verder goed gaat! Succes nog verder!
Bedankt voor de tip, maar toevallig is hij 2 weken terug getest, hij was helemaal schoon zelfs geen eitjes......
dus denk dat het echt de spieren zijn..... of eigenlijk het gebrek daar aan.
Gewoon beginnen met een handje door het voer en dan steeds wat meer.