Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
DDara schreef:Ik wil sowieso iedereen bedanken voor het advies! (of het nou in me straatje paste of niet)
Ik heb al een heleboel goede tips gehad om verveling zo veel mogelijk te voorkomen, de wilgentakken ga ik ook 100% zeker doen hele goede!!!!
Nu nog een vraag over het voer.
Ik kan zelf best een hoop bedenken maar wat voor verschillende dingen zou ik kunnen voeren wat weinig energie bevat, wel voldoende vitamine en mineralen en voldoende eiwitten voor het herstel? (merken, soorten noem maar op)
luzerne, appels, wortels, zemelen, summerfit koeken.......
Verder zijn alle tips en adviezen nog steeds welkom ben ook gewoon benieuwd hoe jullie er over denken....
) en hoe kom je hieraan?
Mousmous schreef:Wilgentakken kan zeker heel goed. In wilgenbast zit een stof die vergelijkbaar is met aspirine. Het werkt ook nog koortsverlagend en pijnverlagend, dus misschien ook nog een goede natuurlijke ondersteuning tijdens de genezing.
Anne_mieke88 schreef:van de wilgenboom langs de weg... kan prima... alleen geen grote hoeveelheid... gewoon een paar takken... van deze boom:
[ Afbeelding ]
dank je helemaal duidelijk zo