jesito schreef:Ziet er echt super uit, daar zie je straks amper nog wat van.
Ja ben er erg blij mee! Helaas komen er al witte haartjes bij die streep zegmaar, maar dat maakt niet uit! Belangrijkste is dat ze het nog doet en er nog is !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xxsalinaxx schreef:Vandaag een super mooie dag gehad!
Mirre is EINDELIJK!! Na meer dan 3 maanden los geweest! Het eerste deel is niet gefilmd, ze was alleen maar rondjes aan het galopperen en 2 bokken!
Voor de nieuwsgierige : ze doet het nog en hoe! Zie hier het filmpje :
zie hier het filmpje

silvia58 schreef:Ach wat jammer dat er nu weer iets is.
Ik begrijp best dat je nu een beetje in de stress raakt, maar
probeer toch rustig te blijven. Mok is goed te behandelen en wie weet
heeft ze wel een hoefzweer ! Dan staan ze vaak ook ineens op 3 benen.
Hoefsmid kan dan de oplossing bieden door het open te maken.
Heel veel sterkte
.
. Ik zit net je topics door te lezen en het is echt niet normaal. Ontzettend balen dat er nu weer mok is. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt en dat het om "normale, ordinaire" mok gaat en dat het niet zo ernstig wordt als de vorige keer.
. [***] schreef:Jeetje kind, wat hebben jij en je paard een pech. Ik zit net je topics door te lezen en het is echt niet normaal. Ontzettend balen dat er nu weer mok is. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt en dat het om "normale, ordinaire" mok gaat en dat het niet zo ernstig wordt als de vorige keer.
Je hebt een prachtig mooi dier, die in zijn hoefjes mag knijpen met zo'n eigenaresse.
Veel sterkte en succes!
[***] schreef:Jeetje kind, wat hebben jij en je paard een pech. Ik zit net je topics door te lezen en het is echt niet normaal. Ontzettend balen dat er nu weer mok is. Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt en dat het om "normale, ordinaire" mok gaat en dat het niet zo ernstig wordt als de vorige keer.
Je hebt een prachtig mooi dier, die in zijn hoefjes mag knijpen met zo'n eigenaresse.
Veel sterkte en succes!