Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ohjajoh6 schreef:Snap ik nammie, maar wat Geerke zei, zoiets zei mijn DA ook, die wilde namelijk dat ook de glucose werd getest, terwijl ik al lang wist van de 3 vorige testen (algemeen bloedbeeld) die juist steeds goed was, waarom is dat dan eigenlijk?
Nammie schreef:ohjajoh6 schreef:Snap ik nammie, maar wat Geerke zei, zoiets zei mijn DA ook, die wilde namelijk dat ook de glucose werd getest, terwijl ik al lang wist van de 3 vorige testen (algemeen bloedbeeld) die juist steeds goed was, waarom is dat dan eigenlijk?
Als je nog een goede/lage bloedsuiker hebt bij een hoog insuline gehalte , dan hoef je nog geen medicatie te geven om de bloedsuiker te laten dalen.
Heb je een hoge bloedsuiker , naast een hoge insulinespiegel , dan zal je wat aan die hoge bloedsuiker moeten doen dmv medicatie ,en hard gaan werken aan de insulineresistentie [afvallen , dieet , beweging etc]
geerke schreef:Nammie schreef:
Als je nog een goede/lage bloedsuiker hebt bij een hoog insuline gehalte , dan hoef je nog geen medicatie te geven om de bloedsuiker te laten dalen.
Heb je een hoge bloedsuiker , naast een hoge insulinespiegel , dan zal je wat aan die hoge bloedsuiker moeten doen dmv medicatie ,en hard gaan werken aan de insulineresistentie [afvallen , dieet , beweging etc]
Ik schreef ook dat een hoog glucose KAN duiden op IR.Hoeft natuurlijk niet.
Thirsolieman schreef:Mijn DA adviseerde voor mijn shetlander (200 kg) een half tablet prascend per dag.
Ik lees hier van alles over kwart tabletten enzo.. wat vinden jullie van deze hoeveelheid?
Thirsolieman schreef:Mijn DA adviseerde voor mijn shetlander (200 kg) een half tablet prascend per dag.
Ik lees hier van alles over kwart tabletten enzo.. wat vinden jullie van deze hoeveelheid?
geerke schreef:Jannepauli schreef:Heb je een link naar de post waar je dat las?
EMS heeft overeenkomsten met Cushing maar om dat nou een'zusje' te noemen..?
nou ja...het is beiden hormonaal.Zouden ze dat bedoelen?
Maris schreef:Hoi,Citaat:- Prascend kan je (veel) goedkoper kopen in engeland !!!!! Goedkoopste die ik heb gevonden totnutoe is 1,10 euro ( 0,90 engelse pond ).je moet dan een da recept scannen en opsturen naar hen. Ze sturen gewoon naar Nederland voor iets van 4 pond. Zie : http://www.vet-medic.com/search/prascend
-