Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
visser3 schreef:Het waren mijn Friese paarden die er vrijdag en zaterdag aan gestorven zijn. Een echte drama zo ineens heb je niks meer.
Ik wil een ieder waarschuwen laat geen paarden in een wei waar de esdoorn staat. ons ene paard liep al 14 jaar in deze wei en nooit ziek en toch ineens overkwam het ons.
Dus mensen wees atlert.
Ze zijn in de meeste gevallen niet te redden als de verschijnselen vertonen ondanks onze lieve dierenarts die er alles aan gedaan heeft en ook het geweldige team in wolvega konden niks meer voor mijn paarden betekenen.
Jet schreef:Visser3, vreselijk dat dit je is overkomen. En dat terwijl jouw ene paard er dus al veertien jaar liep. Waren dat dat veulen en de merrie waar het eerder over ging? Had ze al eerder veulens gehad en liep ze toen ook in het najaar op dit zelfde stuk weiland? Sorry dat ik er over doorvraag hoor, maar ik wil graag weten of er dit jaar dingen anders waren bij jou dan andere jaren.
BianCatjee schreef:Als ik tenminste normaal in mijn weiland kan komen(ze hadden zaterdag even de sloot doorgetrokken voor mijn hek langs.. kon er niet in en uit)
Marcella schreef:BianCatjee schreef:Als ik tenminste normaal in mijn weiland kan komen(ze hadden zaterdag even de sloot doorgetrokken voor mijn hek langs.. kon er niet in en uit)
Misschien even contact opnemen met gemeente dit mag niet zomaar zonder toestemming gemeente en omgeving moet op de hoogte gebracht worden van te voren als het goed heb.
ohjajoh6 schreef:WOW! Ik ben er stil van! Ik denk het niet dat ze het doen omdat ze het hout willen houden, maar iid eerder omdat ze niemand kunnen vinden? Vraag me alleen wel af of er een kraanwagen nog tot op het weiland kan geraken met dit baggerweer... THANKS!!! ik ga direct op onderzoek uit...
je bent een schat!!