arme jumper. nog geen twaalf uur geleden was alles noormaal.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-13 17:43

Nicje87 schreef:
Ik ben erg blij voor je dat het helemaal goed is gekomen. Geniet er van!

genieten ga ik zeker doen! ik denk dat ik nu dit aleaal is gebeurd wel besef wat voor een liefe pony ik eigelijk heb! zo geduldig en braaf. af en toe denk je. had ik ook maar een internationale pony gehad die alles al kon. maar nu besef ik pas echt dat ik daat helemaal niet blij mee zou zijn geweest!

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-14 20:05

*upje*

met jumper is het weer helemaal goed gekomen. ben weer volop aan het rijden en het gaat goed! ik hoop aankomde vrijdag weer voor het eerst een cross training te rijden, en hoop ergens dit voorjaar mijn internationale debut te maken in de eventing. ook staat ZZ-springen weer op het progamma. wij zijn deze week op vakantie geweest en is die week lekker dresuurmatig weer helemaal los gemaakt. ik ben weer begonnen met wedstijden rijden in het z en dat pakt hij weer supper op. je ziet nogsteeds de 'aanslag' wat dit alles op jumper heeft gehad. hij is nog steeds een beetje mager, ondanks bijna onbeperkt ruwvoer. en hij was vroeger een pony die extreem schoon was. (mesten aleen in een hoek, plaasen alleen buiten. hooi netjes op de plaast laten liggen enz) nou dat is toch wel een beetje verandert.... :D

ik ben erg blij dat het met een sisser is afgelopen. en hoop dat ik de aankonde tijd weer volop van hem kan genieten!!!!!! /3 /3 *\o/* *\o/*

geerke

Re: arme jumper. nog geen twaalf uur geleden was alles noormaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 20:07

wat fijn dat het goed met hem gaat!

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-14 20:11

jaaaaa ik ben er ook heel erg blij mee!

Kimmotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 20:14

Ah, super dat het weer goed gaat! Ik wens je veel geluk en plezier toe voor in de toekomst! :j

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-14 21:26

Geweldig om te lezen dat het met jullie weer zo goed gaat! Misschien wat lastig dat hij op stal wat minder net is, maar verder gaat het toch boven verwachting goed! Veel succes met jullie verdere sportcarrièrre, fijn dat je een update hebt gegeven.

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 15:16

ik vind het helemaal niet erg dat hij wat minder net is. alleen helaas is hij een beetje kieskeurig, en hij gaat dus eerst zijn hooi over zijn hele stal uitstriioen, vervolgens gaat hij daarop mesten en plassen. en vervolns heeft hij zoiets van. :" dat ga ik echt niet meer opeten hoor!'' :+

bedankt voor alle liefe berichtjes gedurende het hele topic, het doet me echt wat dat jullie zo meeleven!