Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Mindim schreef:Mag ik zo vrij zijn om te vragen, welke plaats in groningen?
Lieset23 schreef:Pfff dat weet ik ook niet of je moet stoppen onderweg. Tja waarom zou je stoppen. Om hem even te laten wandelen?? Lijkt me ook niet echt super. Zou wel zorgen voor genoeg hooi onderweg.
Wel grappig van je vader dus zal hij wel in één keer door willen rijden. Wanneer gaat Muis er heen dan?
Rianneke schreef:Wat een naar nieuws! Maar ik blijf het super vinden dat je het wilde uitzoeken wat ie mankeerde en dat je hem nu nog steeds een kans geeft. Hopelijk krijgt ie het ontzettend leuk op zijn opfokplekje en knapt ie er ook van op. Succes met de reis! Ik zou overigens in 1 keer doorrijden en een hooinet ophangen en hem los in de trailer laten. Als ik met mijn merries met veulens op pad ga, laat ik het veulen ook altijd los staan. Dan kunnen ze o.a. gaan liggen als ze moe worden... In het geval van muis zou ik dat dus ook doen...
geerke schreef:setteke schreef:Misschien een goed idee om de achterbenen (kogel, sprong en knieën) op de foto te zetten?
Kost wel wat, maar dan weet je ook weer een hoop meer.
Misschien zitten er ocd's waar hij last van heeft.
Zal Setteke@ toch nog even quoten....die zat er toch niet heel erg ver naast
Lieset23 schreef:Hou ons wel even op de hoogte van de reis. Maar dat doe je vast wel. Persoonlijk vind ik het jammer dat het voor mij zo ver weg is anders had ik af en toe wel even willen kijken.
Maar de mensen waar hij naar toe gaat willen je misschien anders wel af en toe een foto sturen??
En ach, als je nog geen vakantieplannen hebt kun je misschien een paar weken naar het hoge noorden.