Cemlys schreef:Als de buigpezen hierin ook hadden meegespeeld dan was ze ingeslapen, zonder buigpezen is er geen kwaliteit van leven en was de bloedvoorziening en lymfedrainage ook teveel gestoord geweest, pees herstelt nooit in die mate zoals hij voorheen was. probeer zo'n pees maar eens terug bij elkaar te krijgen na een uur of 4-5. onmogelijk, hechtingen scheuren door, vandaar dat we de strekkers weggehaald hebben en het er gewoon op gewaagd hebben (in de hoop dat de flap niet af zou sterven en ze haar been normaal zou kunnen neerzetten), met het oog op dat ze nog fokmerrie zou kunnen worden of minimaal nog zonder pijn door het land zou kunnen lopen. Maar je merkt er uiteindelijk niks aan. geen manken, geen trager neerzetten/anders neerzetten. helemaal niks, beetje dikker been en een littekenlijntje, even afwachten of je daar straks met de zomervacht nog wat van ziet. Als het een beetje meezit kan ze als 3 jarige met gemak mee naar de keuring voor stamboekopname en ev. predikaat.
Ik hoop het echt voor je. Helaas spreek ik uit eigen ervaring en op termijn gaat het mis. Maar ik hoop dat jij meer geluk hebt.