Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
,ik heb ook dingen lichamelijk wat nooit schijnt voor te komen en aangezien 1 van de beste chirurgen in NL mijn hand 20 jaar geleden wilde amputeren (ivm een soort tumor in mijn pols waar alle vaten met elkaar verbonden zijn en veel pijn en uitvalverschijnselen)en ik er nu ook nog steeds alles mee doe,tot in bepaalde hoogte, hoop ik dat we nu dan ook nog lang van haar kunnen genieten

Tessa_Pro schreef:Zooo hele topic door gelezen! Pffff. Maar goed :p fijn dat het beter gaat met je paardje(s)!!! Respect voor jou doodzettingsvermogen! En die van Desert natuurlijk!
en respect voor jou om een heel topic door te worstelen

maar als ik zie wat er allemaal nog meer uit de scan is gekomen,buiten wat ze al had,denk ik dat ik maar eens realistisch moet zijn, het is niet niets alles op een rij
en genieten van ons meisje zolang ze er nog is op een waardige manier......
wat een rotnieuws
( dit is echt positief bedoelt en als hart onder de riem)

Zo, ik ben ook helemaal op de hoogte. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, en ik ben blij om te lezen dat er nog meer mensen zijn die alles voor hun maatjes doen. Ik hoop dat het nog heel lang dragelijk blijft voor haar en jullie nog heel lang van haar mogen genieten. En denk zo, het is heel zeldzaam wat ze heeft, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Luister goed naar je gevoel, dat heeft je gebracht tot waar je nu bent!