Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lailapri schreef:Maar als degene die het willen geloven nu lekker blijven geloven
heavenley schreef:hallo,ik ben opzoek naar iemand die toch voor mij een fotoreading wil doen uiteraard tegen de laagste prijs of zelfs gratis
we hebben hier een maffe pony staan die denk hele verrassende dingen kan vertellen wie wil deze uitdaging aan..ze zeggen dat dit paard nooit een eerlijk leven zal krijgen en het beste is dat we hem aflaten maken..maar daar pas ik nog even voor er zit nog een heeeeeeeeeeel verhaal achter wie helpt mij om dit beestje een beter leven te geven graag pb foto heb ik
heavenley schreef:hallo,ik ben opzoek naar iemand die toch voor mij een fotoreading wil doen uiteraard tegen de laagste prijs of zelfs gratis
we hebben hier een maffe pony staan die denk hele verrassende dingen kan vertellen wie wil deze uitdaging aan..ze zeggen dat dit paard nooit een eerlijk leven zal krijgen en het beste is dat we hem aflaten maken..maar daar pas ik nog even voor er zit nog een heeeeeeeeeeel verhaal achter wie helpt mij om dit beestje een beter leven te geven graag pb foto heb ik
lailapri schreef:Echter hij wil zelf nog wel en vind het met vlagen triest, maar als ik dit ondersteun met homeopathie gaat dit verder prima.
Citaat:Verder vertelde een antenne dat zijn darmen en hart ook slecht waren, echter weet ik niet zo goed wat ik daarmee moet en heb daar geen goed gevoel bij, ik ben die behandeling dus ook gestopt.
Citaat:Mijn moeder heeft een boekje gelezen en op hem geoefend, en hij staat hij nu elke dag na zijn krachtvoer op te wachten en gaat in haar energie veld staan als ze mest. ook als ik klaarsta met een borstel, mijn moeder is heilig. Of het werkt of niet, hij vind het fijn en dat vind ik belangrijk.
randalinpony schreef:heavenley schreef:hallo,ik ben opzoek naar iemand die toch voor mij een fotoreading wil doen uiteraard tegen de laagste prijs of zelfs gratis
Hm, net als Kuggur heb ik direct toegang tot de kosmos en mijn osmotische energiebalistiek vertelt mij dat de pony eigenlijk heel dure bachkorreltjes nodig heeft.
Doordat hij in een grijs verleden is mishandeld is zijn aura uit balans en de beste manier om dat op te lossen, is door flesjes citroenmelisse en aurora borealis te verstrekken á 23,67 per stuk. Normaal kosten ze wel boven de 30 euro maar ik heb een mannetje...
Verder heeft de pony een heel geduldige benadering nodig, dat vindt hij fijn zegt hij want als mensen te ongeduldig worden, dan snapt hij het niet goed en raakt in de war. Ook laat hij blijken dat hij erg kan schrikken als mensen ineens tegen hem beginnen te schreeuwen, dat is in het verleden wel eens gebeurd en dat heeft hem bang gemaakt. Daarom kan hij ook niet goed tegen mensen die plotselinge bewegingen maken.
Ook vindt hij hectische omstandigheden lastig, hij wil graag rust en de tijd krijgen.
De pony is soms gespannen maar ik voel een strakte in zijn rug, het kan zijn dat hij last heeft van zijn nieren. Ook is hij graag bij andere paardjes in de buurt, laat hij weten. Eigenlijk omdat hij zo onzeker is.
Lovely schreef:De eerste reader, healer die een medisch probleem succes aanpakt, moet nog geboren worden!