Reading en Healing

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lailapri

Re: [Centraal] Reading en Healing

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 21:40

Maar als degene die het willen geloven nu lekker blijven geloven, dan voelen die zich er goed bij, krijgen hoop en positieve energie en als ze het dan toch zo willen dat het dier blijft leven, dan beter met iemand die in je gelooft toch? Helaas zit ik momenteel zelf in het schuitje. Mijn dierenarts geeft aan dat de situatie hopeloos is, maar kan het nog niet over haar hart verkrijgen het dier in te slapen. Hij krijgt dus kans op kans en we hebben al veel geprobeert. Echter hij wil zelf nog wel en vind het met vlagen triest, maar als ik dit ondersteun met homeopathie gaat dit verder prima. Ik kan het slecht over mijn hart verkrijgen om het dier te laten inslapen maar op is op, alleen zij heeft het er ook niet makkelijk mee. Het zou alleen wel fijn zijn als hij nog toch eens een keer aankwam!

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 22:20

lailapri schreef:
Maar als degene die het willen geloven nu lekker blijven geloven

Van mij mag iedereen geloven wat ie wil, daarom heet het ook geloof. Maar betekent het geloven dan dan mensen die wat kritischer zijn en met argumenten hun visie onderbouwen niets meer mogen schrijven en niet mogen waarschuwen tegen oplichters? Lees dit alsjeblieft goed ik ga er ook van uit dat niet iedereen oplicht, maar ik ben geen gelovige, ik heb er helaas te veel van gezien dat niet fraai was.

Ik hoop dat het in ieder geval voor jouw paard paardwaardig is, wat is er aan de hand met je paard, wie weet is er best mee te denken over het gewicht ofzo. Inslapen is juist heel moeilijk juist in de twijfelgevallen en ook al is het geen twijfel dan nog is het moeilijk voor de mens die van dat dier houdt. Je wil je paard gewoon niet missen. Wij hadden geen keuze meer, de organen gaven het op en dan is het zien lijden van het paard echt erger dan in laten slapen.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 22:43

ja hoor dat mag

Over mijn paard, hij heeft een accuut ontstekingsbloedbeeld dus zijn witte bloedlichamen zijn niet goed. Dit heeft zich geuit in een ontsteking op zijn kaak wat na AB weg ging, maar het bloed bleef slecht, ook na ander en zwaarder AB en ook na rust op de wei.
Het kan een tumor zijn, maar dat weten we niet, we zijn nu bezig met voeding en verder probeer ik met natuurgeneeskunde hem te ondersteunen. Wel stop ik er wat dat betreft niet zomaar alles in ik luister naar verschillende adviezen, lees veel op google en sla boeken erop na en vraag advies van de dierenarts, echter ben ik degene die bepaald wat hij krijgt, ik ken hem immers het beste. Zo volg ik dus niet ieders advies zomaar op zonder ervan overtuigd te zijn dat hij de behandeling aankan en het ook kans kan hebben dat het wat doet. Ik ben daarom ook niet bezig met complex homeopathie maar enkelvoudig, hij hoeft wat mij betreft niet 10 verschillende dingen binnen te krijgen die allemaal energie nodig hebben als hij er maar 1 of 2 nodig heeft. Een bijkomend feit is een slechte nierfunctie en een slecht gebit. Verder vertelde een antenne dat zijn darmen en hart ook slecht waren, echter weet ik niet zo goed wat ik daarmee moet en heb daar geen goed gevoel bij, ik ben die behandeling dus ook gestopt.

Hij eet onbeperkt compact gras en kreeg senioren voer, maar had het idee dat hij tegen bevangenheid aanzat en daarom de senior weggehaald. De dierenarts wil de senior terug en de compact gras weg, echter hem senior als compleet voer geven zie ik niet zitten. Hij heeft veel honger en werkt veel van die compact gras weg, moet ik dat dan beperken tot een paar keer per dag een bak slobber? Voelt voor mij niet oke. Krijgt nu 2x half schepje krachtvoer erbij en dat gaat nog goed.

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:18

We gaan nu wel off topic, maar er is wel een groot verschil jouw paard en die van Marjootje zijn niet geread of geheald maar beiden onderzocht door een dierenarts die de diagnose heeft gesteld. Dat is een belangrijk verschil met een boekje lezen zoals in de openingspost. Misschien moet de hele openingspost goed aangepast en misschien ook de topic titel want het is niet te vermijden om bij andere alternatieve geneeswijzen te belanden. Wat bronvermeldingen zoals bij andere centrale topics zullen misschien ook goed zijn.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-12 23:32

och iemand heeft wel eens aangeboden een fotoreading te doen, maar denk niet dat het veel toevoegt in dit geval behalve aan de portemonee van een ander. Mijn moeder heeft een boekje gelezen en op hem geoefend, en hij staat hij nu elke dag na zijn krachtvoer op te wachten en gaat in haar energie veld staan als ze mest. ook als ik klaarsta met een borstel, mijn moeder is heilig. Of het werkt of niet, hij vind het fijn en dat vind ik belangrijk.

Waarom ik geen reading wil laten doen is omdat ik ook wel kan vertellen wat hij van mij vind, wat hij anders wil en wat hij fijn vind, maar ik kan toch niet alles perfect voor hem maken/doen. Daarbij krijgt hij altijd de ruimte om te kiezen wat hij wil kwa natuurlijke geneesmiddelen en voer. En als dit dan niet volgens de bijsluiter is (bijvoorbeeld korter of langer) dan vind ik dat prima. Zo deed hij vorige week een moord voor een broodje knoflook olie maar ineens had hij daar genoeg van terwijl de week niet om was.
heeft iemand ideeën pb box staat open.

Ik heb ook wel positieve readings meegemaakt maar ook wel dingen die echt niet klopte en diegene vroeg een hoop geld. Nu is geld ook niet de juiste basis om iets te doen en valt me op dat degene met de hoogste prijzen (dus niet prijs naar kwaliteit) vaak met een verkeerde intensie dingen doen. De gratis readings waren veel beter en klopte ook beter, en daar had ik best voor willen betalen.

Ik heb wel eens iemand voor reiki gehad waarbij de paarden echt weg liepen, terwijl een ander die eigenlijk gewoon kwam kijken gewoon kon proberen en de paarden er ontspannen bij gingen staan. Behalve kennis en kunde wil ik dus nog iets aanzwengelen wat betreft oplichting, de intensie van iemand. Wil iemand aan je verdienen of een mooier cv krijgen of jou paard helpen waarbij die een vergoeding krijgt voor zijn dienst...

heavenley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:42

hallo,ik ben opzoek naar iemand die toch voor mij een fotoreading wil doen uiteraard tegen de laagste prijs of zelfs gratis
we hebben hier een maffe pony staan die denk hele verrassende dingen kan vertellen wie wil deze uitdaging aan..ze zeggen dat dit paard nooit een eerlijk leven zal krijgen en het beste is dat we hem aflaten maken..maar daar pas ik nog even voor er zit nog een heeeeeeeeeeel verhaal achter wie helpt mij om dit beestje een beter leven te geven graag pb foto heb ik

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 20:46

heavenley schreef:
hallo,ik ben opzoek naar iemand die toch voor mij een fotoreading wil doen uiteraard tegen de laagste prijs of zelfs gratis
we hebben hier een maffe pony staan die denk hele verrassende dingen kan vertellen wie wil deze uitdaging aan..ze zeggen dat dit paard nooit een eerlijk leven zal krijgen en het beste is dat we hem aflaten maken..maar daar pas ik nog even voor er zit nog een heeeeeeeeeeel verhaal achter wie helpt mij om dit beestje een beter leven te geven graag pb foto heb ik

Ik ben zo getalenteerd dat ik niet eens een foto nodig heb; Ik tap via je post in het energieveld van dit paard in, je weet wel omdat alles met elkaar in connectie staat en zo.
Daar komtie:
Ah, dit paard is er niet van gediend geread te worden, en vind telepathie een grove inbreuk op zijn privacy.
Oh ja, geen zorgen, het was gratis.

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:17

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:34

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 23:27

Papagroom, gij genie! _/-\o_

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 01:19

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 11:48

heavenley schreef:

Hm, net als Kuggur heb ik direct toegang tot de kosmos en mijn osmotische energiebalistiek vertelt mij dat de pony eigenlijk heel dure bachkorreltjes nodig heeft.
Doordat hij in een grijs verleden is mishandeld is zijn aura uit balans en de beste manier om dat op te lossen, is door flesjes citroenmelisse en aurora borealis te verstrekken á 23,67 per stuk. Normaal kosten ze wel boven de 30 euro maar ik heb een mannetje...

Verder heeft de pony een heel geduldige benadering nodig, dat vindt hij fijn zegt hij want als mensen te ongeduldig worden, dan snapt hij het niet goed en raakt in de war. Ook laat hij blijken dat hij erg kan schrikken als mensen ineens tegen hem beginnen te schreeuwen, dat is in het verleden wel eens gebeurd en dat heeft hem bang gemaakt. Daarom kan hij ook niet goed tegen mensen die plotselinge bewegingen maken.
Ook vindt hij hectische omstandigheden lastig, hij wil graag rust en de tijd krijgen.

De pony is soms gespannen maar ik voel een strakte in zijn rug, het kan zijn dat hij last heeft van zijn nieren. Ook is hij graag bij andere paardjes in de buurt, laat hij weten. Eigenlijk omdat hij zo onzeker is.

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:09

lailapri schreef:
Echter hij wil zelf nog wel en vind het met vlagen triest, maar als ik dit ondersteun met homeopathie gaat dit verder prima.

Als eigenaars homeopatische middelen gebruiken bij hun paard,
dan is dat in de meeste gevallen om zelf een wat beter gevoel te krijgen.
Het gevoel dat ze hun paard op de één of andere manier toch nog kunnen helpen.
In werkelijkheid gebeurt er helemaal niets.
Homeopathie heeft geen enkele therapeutische werking.

Citaat:
Verder vertelde een antenne dat zijn darmen en hart ook slecht waren, echter weet ik niet zo goed wat ik daarmee moet en heb daar geen goed gevoel bij, ik ben die behandeling dus ook gestopt.

Daar heb je gelijk in.
Met een antenne kun je geen medische diagnose stellen.

Citaat:
Mijn moeder heeft een boekje gelezen en op hem geoefend, en hij staat hij nu elke dag na zijn krachtvoer op te wachten en gaat in haar energie veld staan als ze mest. ook als ik klaarsta met een borstel, mijn moeder is heilig. Of het werkt of niet, hij vind het fijn en dat vind ik belangrijk.

En hier begrijp ik eerlijk gezegd niets van.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:37

De pony vindt de moeder van Lailapri aardig.

Staan hier 10 ponys en paarden, er zijn er 2 die als ik in de weide bezig ben, vaak gezellig bij mij gaan staan (zelfs anderen wegjagen.)

Dat heeft te maken met het feit dat paarden kuddedieren zijn die behalve een rangorde vaststellen, ook vriendschapsvrienden kunnen aangaan met kuddegenootjes. Kennelijk kunnen ze die behoefte ook op mensen botvieren. :+

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:42

Randalinpony, ineens voelde ik toch zo'n warmte, ik moest gewoon je tekst lezen!
En raad eens wat: _O- :))

Geweldig geschreven! Ik ga nu helemaal binnen mijn aura maar eens mezelf vinden in eenheid met het paard. Het holistisch model zal ik maar zeggen!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 02:00

@ bigben ik weet niet of er niets gebeurt wat me wel is opgevallen is da beide het erg snel koud hadden zelfs in de zomer, sindsdien kunnen ze een flinke stortbui aan Zonder dek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 02:13

randalinpony schreef:
heavenley schreef:

Hm, net als Kuggur heb ik direct toegang tot de kosmos en mijn osmotische energiebalistiek vertelt mij dat de pony eigenlijk heel dure bachkorreltjes nodig heeft.
Doordat hij in een grijs verleden is mishandeld is zijn aura uit balans en de beste manier om dat op te lossen, is door flesjes citroenmelisse en aurora borealis te verstrekken á 23,67 per stuk. Normaal kosten ze wel boven de 30 euro maar ik heb een mannetje...

Verder heeft de pony een heel geduldige benadering nodig, dat vindt hij fijn zegt hij want als mensen te ongeduldig worden, dan snapt hij het niet goed en raakt in de war. Ook laat hij blijken dat hij erg kan schrikken als mensen ineens tegen hem beginnen te schreeuwen, dat is in het verleden wel eens gebeurd en dat heeft hem bang gemaakt. Daarom kan hij ook niet goed tegen mensen die plotselinge bewegingen maken.
Ook vindt hij hectische omstandigheden lastig, hij wil graag rust en de tijd krijgen.

De pony is soms gespannen maar ik voel een strakte in zijn rug, het kan zijn dat hij last heeft van zijn nieren. Ook is hij graag bij andere paardjes in de buurt, laat hij weten. Eigenlijk omdat hij zo onzeker is.

Je bent een goed eind op weg, maar je vergeet te luisteren naar de long-darm meridiaan, die is namelijk uit balans en daar heb ik dan weer druppels voor, maar het beste is nog een kristal in zijn stal op te hangen en het stro te besproeien met kamilleolie, niet met thee want dat is niet krachtig genoeg en je hebt echt de dieptemoleculen nodig hiervoor.
Wat ik ook voel is een sterke connectie die de pony heeft met de vraagsteller, hij is echt zo blij dat hij jou tegen is gekomen en hij wil ook heel erg graag dat alles goed komt. Hij probeert je mee te geven om vertrouwen te hebben in hem, als je dat kunt, dan kan hij het ook. Hij heeft jou ook echt nodig om hem te leiden en te helpen, maar dat zit wel goed, want je hebt onze hulp in geroepen immers. Hij is blij en opgelucht dat hij zijn zegje heeft kunnen doen en dat er naar hem geluisterd wordt.
De druppels zijn bij elkaar 84,75, let wel goed op de houdbaarheidsdatum en de kristal kun je via onze websjop kopen vanaf 32,50, maar ik raad wel aan om een krachtige te nemen of twee kleintjes.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 22:00

Waar gaat het heen met bokt als kwakzalverij en magie onder 'medisch' geplaatst worden.

>;) -O- :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 00:04

Daar wil ik wel een reading over doen hoor, zal ik de moderator even channelen??

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 02:58

Arabesk schreef:
Waar gaat het heen met bokt als kwakzalverij en magie onder 'medisch' geplaatst worden.

>;) -O- :roll:

Inderdaad absurd.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 19:57

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 20:42

Bokt wordt in de 'echte' paardenwereld al niet echt serieus genomen, zo kunnen we het helemáál wel vergeten 8)7

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 20:47

@troi, ben heel benieuwd!! Ik heb al een korte reactie geschreven in dat topic en hoop ook echt dat er wat mee wordt gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 20:54

De eerste reader, healer die een medisch probleem succes aanpakt, moet nog geboren worden!

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 08:01

Lovely schreef:
De eerste reader, healer die een medisch probleem succes aanpakt, moet nog geboren worden!

Het is ook altijd heel toevallig dat dat soort dingen nooit lukken in wetenschappelijke omstandigheden (zie Dereg Ogilvie), maar ja dat is natuurlijk omdat die onderzoekers gewoon niet hard genoeg geloven :)*