Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Kismetje schreef:Nee klopt, het zijn niet alleen maar aanvallen.. ook aardige berichten.. maar iedereen reageerd hier, maar niemand stelt hier voor om haar paard te helpen dmv het over te nemen van haar net zoals het paardenfonds..Dit werd nl door iemand voorgesteld dacht ik..Maar ik heb helaas het geld / tijd en de ruimte niet om er even een nieuw paard bij te nemen maar als ik het wel had, zou ik de eerste zijn die haar zou willen helpen..
Kismetje schreef:Nee klopt, het zijn niet alleen maar aanvallen.. ook aardige berichten.. maar iedereen reageerd hier, maar niemand stelt hier voor om haar paard te helpen dmv het over te nemen van haar net zoals het paardenfonds..Dit werd nl door iemand voorgesteld dacht ik..Maar ik heb helaas het geld / tijd en de ruimte niet om er even een nieuw paard bij te nemen maar als ik het wel had, zou ik de eerste zijn die haar zou willen helpen..
Storm schreef:Cryssie, niet geschoten is altijd mis. Er zitten vele mensen met grote harten op Bokt. Ik heb hier meerdere wondertjes zien gebeuren.
Iris82 schreef:Kismetje schreef:Nee klopt, het zijn niet alleen maar aanvallen.. ook aardige berichten.. maar iedereen reageerd hier, maar niemand stelt hier voor om haar paard te helpen dmv het over te nemen van haar net zoals het paardenfonds..Dit werd nl door iemand voorgesteld dacht ik..Maar ik heb helaas het geld / tijd en de ruimte niet om er even een nieuw paard bij te nemen maar als ik het wel had, zou ik de eerste zijn die haar zou willen helpen..
Ik heb er wel over nagedacht.Maar voor mij de enige verteerbare reden zou zijn dat ik m wel over zou nemen is om morgen de slager te laten komen in plaats van een handelaar.
appiesjappie schreef:
mirgino schreef:wat keren hun uit dan?
is dat een verz zoals Hippo? die uit keert als je dier doodziek is en inslapen nodig is?
Storm schreef:TS, heb je er wel eens aan gedacht om haar gratis weg te geven?
je kunt via Bokt misschien iemand vinden die wel het geld voor haar heeft. Je zou een contractje op kunnen stellen dat het paard dan niet binnen een jaar verkocht mag worden, behalve voor de dood.
Mocht het paard dan weer opknappen, dan heeft diegene een leuk paard voor weinig geld, en mocht het misgaan weet je ook dat het paard is ingeslapen.
imd schreef:Storm schreef:TS, heb je er wel eens aan gedacht om haar gratis weg te geven?
je kunt via Bokt misschien iemand vinden die wel het geld voor haar heeft. Je zou een contractje op kunnen stellen dat het paard dan niet binnen een jaar verkocht mag worden, behalve voor de dood.
Mocht het paard dan weer opknappen, dan heeft diegene een leuk paard voor weinig geld, en mocht het misgaan weet je ook dat het paard is ingeslapen.
Ik zou dit eerst eens proberen, voordat je je paard met het fonds meegeeft.. Zou toch fantastisch zijn als een ander haar de kans kan geven weer beter te worden?
imd schreef:Had nog niet helemaal bijgelezen, maar vind jouw aanbieding ook fantastisch lief. Als ik de TS was wist ik het wel.. Maargoed, dan had ik het sowieso wat anders aangepakt..