Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ragdollcat schreef:Gewoon een normale graskorf, nergens last van en is heel ideaal. Natuurlijk heb ik alles rondom de neus/voorkant weggeknipt, want die sluiten de neuzen helemaal af, dus ik snap eigenijk niet dat het zo ontworpen is zonder grote neusgaten, ja dan vermaak ik het zelf maar he.
merrieveulen schreef:toen onze haf haar eerste kreeg hebben we haar ook geholpen te leren eten ermee door het gat groter te maken, ik heb het gewoon geknipt met een goede schaar. binnen twee dagen was ze er al zo handig mee dat we een nieuwe korf moesten kopen met een klein gat... en zelfs dat is nu dus niet meer voldoende.
merrieveulen schreef:Ragdollcat schreef:Gewoon een normale graskorf, nergens last van en is heel ideaal. Natuurlijk heb ik alles rondom de neus/voorkant weggeknipt, want die sluiten de neuzen helemaal af, dus ik snap eigenijk niet dat het zo ontworpen is zonder grote neusgaten, ja dan vermaak ik het zelf maar he.
wij hebben die stukken er niet uitgehaald, Mone kan er prima mee overweg. Faram heeft hem vorig jaar een tijdje gedragen en hij had er wel last van. ik heb dat opgelost door over de lengte van de neusbrug een kussentje te maken van skaileer met schuimvulling, hierdoor bleven de neusvleugels vrij.
stukje eruit halen is overigens wel een erg goed idee, had ik beter kunnen doen toendertijd, haha!
Leedebee schreef:Die van mij heeft nu een jaar met zn graaskorf gedaan, maar nu is ie echt op!
https://picasaweb.google.com/lh/photo/K ... directlink