Nu hopen dat haar herstel de goede kant op blijft gaan. En voor je het weet is het eind februari

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mir_horses schreef:Wauw wat ontzettend goed meid! Daar heb je het allemaal voor gedaan toch???
Nu hopen dat haar herstel de goede kant op blijft gaan. En voor je het weet is het eind februari.
bandita schreef:@ Sopjevansab: Wat goed om te horen!!! Fijn dat er mensen in staat zijn om dit te bieden aan hun geliefde paardjes...... Top! En met de aquatherapie hebben de paardjes echt een hele grote kans op herstel..
Ik ben ook zeer te spreken over HCK!
bandita schreef:Wat heeft die verzekeringsexpert uiteindelijk gedaan voor jullie? Ik heb mijn paard niet verzekerd, maar ze is door een ander paard getrapt dus aansprakelijkheidsverzekering.. Hadden jullie het paard wel verzekerd?
Ik zou die van mij ook idd niet weg doen! Lekker een veulentje erbij.... ook prima!
En ik zal de groeten doen van jullie!
bandita schreef:Die van mij is ook jong en liep super in de sport.. dus hoop dat die expert het goed met me voor had en eerlijk heeft gekeken!
Het is idd voor haar ook heel belangrijk een dichte stal te hebben.. ze trapt ook tegen de wandenvredenheim is voor mij om de hoek dus denk dat ik haar er wel vaker heen ga brengen!