Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caballos schreef:Heb de pronutrin bekeken en vind het idd veel geld voor wat er in zit? Verbaasd mij eigenlijk wat er in zit.
Heb nu van global medics de gastro care besteld.
De mest is nu af en toe wat slap, het zijn wel mestballen maar die kunnen steviger.
Dus ben benieuwd. Naast het gapen vind ik hem nu ook wat "duffer" niet dat dat helemaal het goede woord is. Gisteren ook temp opgenomen maar deze is ok 37,2.
Caballos schreef:tantesam ik denk dat je dit gewoon kan voeren, niet perse te rijk. Heerlijk om je paard zo te zien genieten tijdens het eten!
petitparis persoonlijk komt er bij mij helemaal geen pavo meer in.............
luxket schreef:spannend don zhivago... Ik mocht er ook gewoon bij zijn hoor, is ook super interessant.. Waarom was je vorige afspraak niet door gegaan? Heb dat gemist
luxket schreef:waarom laat je hem daar staan? hij kan naar de gastroscopie toch gewoon mee naar huis?
petitparis schreef:sportsfit van Pavo komt er niet in, vriendin haar paard is er compleet door verzuurd geraakt. En nee wil geen muesli meer voeren, want moet teveel kilo's voeren om aan de nodige vitamine en mineralen te komen EN om mijn paard op gewicht te houden.
En ja ik weet dat granen vol zetmeel zitten, maar bij volle granen komt deze niet zo snel vrij als bij al die geëxtrudeerde versies in muesli's EN ik ben niet van plan om meer dan 1kg te gaan geven. nu krijgt ze al 0.6kg spelt en ze is er alleen maar beter van geworden...
Met muesli moet ik teveel voeren om aan de nodige vitamines en mineralen te komen... en dit ga ik nu vervangen door een compleet supplement en alleen een beetje granen voor de energie...
Heb een energieberekening gedaan en eigenlijk moet ik zelfs geen granen gaan voeren, maar aangezien mijn merrie niet zoveel ruwvoer wil eten als ze zou kunnen verteren, kan ik beter een klein aandeel granen en luzerne voeren...