Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Cassidy schreef:DeSa schreef:Liever wat tientjes kwijt dan een hele pony.
Mee eens. Maar als het niet nodig is omdat het hier nog niet heerst, is het zelfs zonde van die paar tientjes.
Lovely schreef:Frenka, LTO heeft geconstateerd dat het virus nog niet in Nederland en West-Europa is, maar dat wisten we toch allemaal al. Er staat ook dat niemand weet wanneer het hier wel komt en dat was ook al bekend. De farmaceut zegt dat het heus wel hier komt, maar niemand weet dat zeker. LTO spreekt dat niet tegen en daarom zie ik niet zoveel waarde in het bericht. WNV is gevaarlijkst tussen april en september en als je wilt enten moet je dat dus voor die tijd doen. Dat puntje wordt door LTO weer gemist en dat vind ik dus niet zo handig.
42 euro p.st. over 4 weken krijgt ie zijn 2e en dan jaarlijks. ben blij dat ik het gedaan heb. Of ie werkt of niet, voorkomen is beter als ...
_shana_ schreef:Wij nemen in ieder geval ook geen risico, we reizen nogal met de paarden, dus de da komt dinsdag langs om te vaccineren, baadt het niet, schaadt het niet