Ik denk dat je die vreselijk ellendige knoop uiteindelijk op korte termijn in negatieve zin door zult moeten gaan hakken, maar daar zelf nu nog niet aan toe bent, en Nuala ook nog niet. En dan moet je het gewoon niét doen ....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Biancaa schreef:Als je nou die andere kliniek belt om te vragen wat zij vinden? Misschien dat zij meer info geven.
Ik zou haar ondanks alles denk ik toch verplaatsen, dan toch maar naar de andere kliniek om te kijken wat zij vinden, pijn heeft ze toch en als ze met oren naar voren staat, hoe kan hij dan oordelen dat zij nog veel pijn heeft? Als een paard veel pijn heeft, dan staat het niet met oortjes erop lijkt mij...
Pfff moeilijk hoor Esme... goed nadenken hoor!
kimmie1 schreef:Wil je als tip geven neem eens contact op met Bodegraven. Mijne had ook licht gekanteld hoefbeen en hebben ze er daar weer bovenop gekregen. Zit denk ik maar een uurtje van Roosendaal af.
BaiNar schreef:Ik denk dat het niet handig is geweest de DA te laten bellen met de Lingenhoeve, aangezien hij negatief is en dit zal laten doorschemeren in zijn uitleg... daarbij zou hij het als falen kunnen zien als een andere kliniek zegt... komop!!
Ik denk dat Nuala ook helemaal nog niet klaar is hiero op aarde en jij staat er ook niet achter...
Ik heb gisteren weer heerlijk gereden op zijn 26 jarige oudje die ook 2 keer bevangen is geweest en gekantelde hoefbeenderen heeft sinds zijn 14-de!!
Ik wens je sterkte!!