Allemachtig... even niet bijgelezen, nu de updatefoto's gezien en updates gelezen... wat een drama.
't Ziet er heel erg uit nu maar geef de moed niet op meis, met de juiste zorg en veel tijd kan dit écht weer goed komen.
Positief dat de hengshouder ook geschrokken is en bereid tot meedenken. Eerst maar even afwachten wat z'n verzekering zegt, kon nog best eens mee vallen wat dat betreft.
Neonlight schreef:Ik vermoed dat dit niet op de WA (AVP) verzekering verhaalt kan worden, omdat hij hier geld mee verdiend. Voor dekkingen moet je een bedrijfsmatige aansprakelijkheidsverzekering hebben.
Alleen als de man bedrijfsmatig hengsten houdt en er was al gezegd dat dit een particulier is met 1 hengst die af en toe es een dekking doet (lijkt me ook al vrij 'obvious', geen normale hengsthouder zou zo'n gedrocht van een hengst los laten dekken). Dit is gewoon een particulier met 1 paardje, dus valt dit normaal gesproken onder de normale WA.
TS, ik ga 't je ook nog even PBen, maar overleg eens met de behandelend arts of Underwood een optie is... Ik heb hier bij kennissen in Amerika echt kleine wondertjes mee zien gebeuren, dit werkt dus écht!
Hier de site http://www.underwoodhorsemedicine.com/ Je zult het in de US moeten bestellen, maar als dat een probleem is en je zou het toch willen proberen, zeg het dan maar, dan zorg ik dat je't krijgt.