wauw geweldig dat jullie dit doen. petje af en ook super dat jullie gesponsord worden. er zouden heel wat meer van dit soort mensen op de wereld moeten zijn!
Het ziet er super uit, we hebben nu weer nieuwe pleisters gesponsord gekregen, doorzichtige pleisters, die je in het echt amper ziet zitten, en ze blijven super zitten ! We hebben eerst om de wond de haren weg geschoren, met een heel erg klein scheerapparaatje, en hebben het goed schoongemaakt en er toen "opgeplakt "
Stukje wegscheren:
Pleister (hij mocht stukje hoger, weten we dan voor volgende keer)
& met Phil gaat het perfect. Vandaag is de smid geweest, mocht ook wel weer eens (lang geleden, ze is natuurlijk niet van ons & onze smid wou haar niet doen omdat ze niet van ons is (snap ik ook wel !) )
Jullie krijgen wat minder updates, sorry hiervoor, maar het gaat nou eenmaal niet sneller, en het schiet nu niet meer zo heel extreem op, haha.
Grit
Geplaatst: 16-02-09 20:41
Ziet er echt netjes uit!!!
Zit er een mesitran active pleister op? Deze zijn er ook in een grotere maat, mocht dit net te klein zijn.
ik denk dat er een hoop mensen zijn die nu ook mesitran gaan kopen als hun paard iets heeft, dus voordeel voor hun, en dit paard is geweldig genezen, super!
Ongelooflijk, wat een verschil in amper twee maanden tijd! Als dit geen super reclame voor Mesitran is, dan weet ik het ook niet meer. Keep up the good work!
Bedankt verder! Zal morgen, als ik het niet vergeet, even foto maken. Vandaag had ze weer koliek, gaat nu weer goed, dus morgen zal ik even foto maken.
Super super, complimenten voor jou en je vader! Een paar vraagjes: Wat is het precies voor pleister? Wordt hij al weer bereden? Wat als de oude eigenaresse ineens haar paard komt opeisen?